
Tatra T77, cea mai aerodinamica masina de serie, produsa până la acea vreme, din lume a fost lansata pentru presa pe 5 Martie 1934, in Praga. Masina avea o forma cum nu se mai vazuse până atunci. Aripile față si farurile erau integrate in caroserie, balamalele usilor si mânerele erau integrate in caroserie iar partea de sub masina era cat mai lina posibil, pentru a obtine un coeficient aerodinamic cât mai bun. Coada din spatele masinii era pentru a reduce efectele vanturilor laterale, dar deasemenea avea si un rol estetic, futuristic.

Tatra T77 avea un motor V8 de 2.97 litri, 65CP, montat in spate si racit cu aer, pentru versiunile ulterioare cilindreea a crescut la 3.4 litri dezvoltand o putere de 75CP.
Modelul urmator, Tatra T77A atingea o viteza de 150 km/h datorita aerodinamicii, coeficientul aerodinamic fiind masurat ulterior pe o macheta, acesta avand valoarea de 0.212, o valoare extraordinara, avand in vedere ca automobilul lui Aurel Persu, cel care a considerat ca forma aerodinamica perfecta este forma unei picaturi de apa in cadere, avea un coeficient de 0.28(0.22 dupa alte surse).