Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Calculator taxa prima inmatriculare 2011 - Taxa de mediu


TAXA INMATRICULARE 2011

VECHEA TAXA AUTO

Citeste stiri despre taxa auto

Taxa de inmatriculare auto va creste in 2011 inclusiv pentru euro5

Taxa auto se va majora de la 1 ianuarie cu pana la 50 de procente

Calculator taxa inmatriculare 01 ianuarie 2011

Hotii celor trei super masini furate din Elvetia taxati cu 370000 de euro

Meniu


Fete si masini
car

Galerie foto fete si masini.
Click pe imagine


Categorii articole


Colectie de evenimente istorice din industria auto, intamplate de-a lungul timpului, organizate pe zile. Evenimentele zilei de astazi.

Vezi Evenimentele

S-a intamplat astazi in industria automobilului

  • 24 Ianuarie 1860-brevet pentru motor cu combustie interna

    lenoir engine Inventatorul francez Etienne Lenoir a primit in aceasta zi un brevet pentru primul motor de succes cu combustie interna. Motorul lui Lenoir era modificat dintr-un motor cu aburi si ardea un amestec de gaze de carbune si aer. Motorul in doi timpi era simplu dar fiabil, multe dintre motoarele lui Lenoir functionand chiar si 20 de ani. Primele motoare echipa instalatii simple cum ar fi pompele. Cu toate acestea, in 1862, Lenoir si-a construit primul automobil cu motor cu combu ... citeste mai departe

Biografie personalitati din industria auto

Henry Ford

29069 Vizualizari

Henry Ford (n. 30 iulie 1863- d. 7 aprilie 1947) a fost fondator al industriei americane de automobile, a intemeiat Ford Motors Company (1903), autor al unui nou mod de organizare a productiei industr

vezi articol

Giovanni Agnelli

19360 Vizualizari

Familia Agnelli este una dintre cele mai importante familii ale capitalismului italian. Giovanni Agnelli a fost si este figura centrala a acestei familii. Cavaler al Marii Cruci OMRI - titlu de merit

vezi articol

Nicolas Joseph Cugnot

18328 Vizualizari

Nicolas-Joseph Cugnot (26 februarie 1725 - 2 octombrie 1804) a fost un inventator francez. El a construit primul vehicul autopropuls. Aceasta afirmatie este contestata de unele surse, cu toate acestea

vezi articol

Emil Jellinek

27767 Vizualizari

Emil Jellinek s-a nascut la Leipzig pe 6 aprilie 1853. La vârsta scolara le crea parintilor numai probleme. Educatia particulara de inceput a fost urmata de un periplu prin diverse scoli, caci

vezi articol

BMW Isetta

Da 8 Vizualizari: 17461
bmw isetta

Automobilele pot deveni celebre nu numai pentru performante de exceptie, lux sau raritate. Pretul redus, spatiul interior confortabil si o cifra de productie cat mai mare sunt atribute la fel de importante, datorita carora o masina poate intra in istorie... Au trecut 55 de ani de la prezentarea "bilutei pe roti" BMW Isetta. Suficient timp pentru ca oricare automobil de mare serie produs pe atunci sa fie uitat. Nu este cazul Isettei, al carei concept a ramas cat de poate de actual, remarcabil prin aspectul sau practic. Privit acum, in 2010, acest "purice auto" atrage inevitabil simpatia oricarui. Un astfel de vehicul arata dragut, este ieftin, merge si se descurca bine in oras. Venind mai apr

vezi articol
Meniu


Concept cars and specials
car

Categorii articole
  • Stiri auto (444)
  • Automobile istorice (9)
  • Istorie marci (83)
  • Evenimente (398)
  • Personalitati (10)
  • Curiozitati (94)
  • Diverse (7)

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au