Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Volkswagen Amarok debuteaza in Europa

2011-02-28 07:01:18
video: nu | vizualizari: 13445

volkswagen  amarokGama vehiculelor de teren marca Volkswagen s-a marit de curand. Cel mai nou tot-teren german se cheama Amarok si are un pret de pornire destul de mic: numai 25.000 Euro, cu toate taxele incluse. In Romania, Amarok costa 23.559 Euro cu TVA inclus, dar pentru varianta cu tractiune spate. Amarok cu tractiune integrala incepe de la 25.553 Euro.
Amarok este un pick-up semnat Volkswagen, gata sa atace segmentul masinilor de acest gen care pana acum era ocupat de japoneze (Mitsubishi L200, Toyota Hilux, etc.) In Romania, Amarok este disponibil in diverse versiuni si motorizari, cu preturi incepand de la 23.599 Euro, TVA inclus.


La banii acestia, primesti o masina de teren cu tractiune spate, nu integrala. Motorul este unul singur pe toata gama de Amarok, cel de 2 litri diesel. Insa la versiunile de baza, acesta produce numai 122 cp si un cuplu de 340 Nm.
La un pret de la 25.553 Euro primesti varianta cu tractiune integrala si motorul de 122 cp , iar daca vrei mai multa putere, adica motorul de 2.0 TDI de 163 cp, trebuie sa platesti 27.785 Euro, cu TVA inclus.


Exista cele doua versiuni de tractiune, spate sau 4 Motion cuplabil, si numai doua motorizari: 2.0 diesel de 122 si 163 cp. Insa sunt 3 variante de echipare, in functie de dotarile masinii: Amarok, Amarok Trendline si Amarok Highline. Cea mai scumpa versiune este Amarok Highline, cu motorul diesel de 163 cp si tractiune integrala, care costa 32.097 Euro cu tot cu TVA.
Exista multe optiuni pentru Amarok, printre care se numara si o tractiune integrala permanenta. Versiunea standard Amarok include jante pe 16 inch, geamuri electrice, sistem de climatizare manual (optional), 6 airbaguri, ESP, ABS, radio-CD, TCS, etc.

Versiunea Trendline ofera sistem de climatizare automat, cruise control, volan imbracat in piele, proiectoare si jante pe 17 inch din aliaj. In plus, lista de optiuni este mai mare ca la modelul de serie.

In final, varianta cea mai de lux Highline ofera pachet crom, praguri din inox laterale, jante pe 18 inch, tapiterie piele, scaune incalzite si senzori de parcare.

Volkswagen Amarok este o masina utilitare destul de ieftina pentru piata romaneasca. Este bine ca nemtii vor sa intre pe o nisa de piata controlata de masinile japoneze. In plus, masinile se pot personaliza in functie de client, pentru ca majoritatea optiunilor sunt extra.


Citeste si istoria marcii VOLKSWAGEN

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Volkswagen Amarok debuteaza in Europa

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Volkswagen Amarok debuteaza in Europa
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria masinilor electrice

Intre anii 1832 si 1839 ( un se stie anul exact), Robert Anderson al Scotiei a inventat primul mijloc de transport electric. Un autovehicul electric, la scara mica a fost proiectat de de Profesorul Stratingh al Groningen, Olanda si a fost construit de asistentul sau Christopher Becker in 1835. Autovehicule electrice practice au fost inventate de americanii Thomas Davenport si Scotsmen Robert Davidson in jurul anului 1842. Ambii inventatori au fost primii ce au folosit baterii nereincarcabile. Francezul Gaston Plan

Primele automobile fabricate in Romania

Istoria automobilului romanesc nu are, din pacate, prea multe file.Majoritatea romanilor considera Dacia ca fiind primul automobil fabricat in Romania. Unii stiu ca la sfarsitul anilor 1930 au fost asamblate in Bucuresti automobile Ford.Putini stiu insa ca in urma cu aproape 90 de ani, in 1908 lua fiinta la Arad fabrica de automobile MARTA. Din multitudinea de firme auto aparute in Europa Centrala, inaintea Primului Razboi Mondial, doar cateva au mai rezistat pana in zilele noastre:Steyr, Austro-Daimler, Puch, Raba, Pra