Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Vanzarile Dacia au scazut in 2011 la nivel global si pe piata interna

2012-01-17 13:06:06
video: nu | vizualizari: 12206

vanzari daciaVânzările de automobile Dacia au scăzut anul trecut cu 1,5% la nivel global, de la 348.723 unităţi la 343.233 unităţi, şi cu 16% pe piaţa internă, de la 36.730 unităţi la 30.867 unităţi, potrivit datelor companiei.

Dacia a vândut anul trecut, la nivel global, 343.233 maşini, iar cel mai vândut model a fost SUV-ul (sport utility vehicle) Duster cu 161.203 unităţi, urmat de gama Logan - 95.452 unităţi şi Sandero - 86.578 unităţi,a anunţat marţi, într-o conferinţă de presă, directorul comercial al companiei, Thomas Dubruel.

în România, vânzările Dacia au fost de 30.867 unităţi, iar gama Logan a reprezentat axa principală din punct de vedere comercial, cu 21.099 unităţi. Au fost vândute 2.519 maşini Sandero şi 7.249 Duster. Peste 15.000 dintre maşinile Dacia livrate pe piaţa internă au fost vândute prin programul de înnoire a parcului auto.

Principalele destinaţii de export în 2011 au fost Franţa, Germania şi Italia. în prezent, în lume circulă 1,8 milioane de automobile Dacia.

[ sursa: agerpres ]


Citeste si istoria marcii DACIA

Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Vanzarile Dacia au scazut in 2011 la nivel global si pe piata interna
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Primele automobile fabricate in Romania

Istoria automobilului romanesc nu are, din pacate, prea multe file.Majoritatea romanilor considera Dacia ca fiind primul automobil fabricat in Romania. Unii stiu ca la sfarsitul anilor 1930 au fost asamblate in Bucuresti automobile Ford.Putini stiu insa ca in urma cu aproape 90 de ani, in 1908 lua fiinta la Arad fabrica de automobile MARTA. Din multitudinea de firme auto aparute in Europa Centrala, inaintea Primului Razboi Mondial, doar cateva au mai rezistat pana in zilele noastre:Steyr, Austro-Daimler, Puch, Raba, Pra

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet