Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Urmatorul Lamborghini Murcielago va primi mai mult carbon

2011-02-12 11:19:57
video: nu | vizualizari: 7572

lamborghini murcielago 2012Lamborghini a lansat vineri informatia conform careia urmatorul Murcielago va fi exclusiv din carbon.
Compartimentul pasagerilor al noului Murcielago va fin construit in totalitate din fribar de carbon si va avea o structura monobloc.
Structura este formata din mai multe componente individuale care, impreuna, au o greutate de 147 de foligrame.
Subcadre din aluminiu sunt conectate in fata si inspatele masinii, de structura din fibra de carbon pentru a forma un sasiu extrem de rigid, potrivit declaratiilor oficialilor Lamborghini.
Aceste cadre vor sustine suspensia, mototul si transmisia.
Toate aceste componente ale urmatorului Murcielago va oferi un sentiment de soliditate, un control precis al directiei, potrivit producatorului.
Reveniti pe istoricauto.ro pentru alte detalii, odata cu lansarea modelului la Geneva Motor Show, pe 1 martie.


Citeste si istoria marcii LAMBORGHINI

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Urmatorul Lamborghini Murcielago va primi mai mult carbon

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Urmatorul Lamborghini Murcielago va primi mai mult carbon
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet

Primele automobile fabricate in Romania

Istoria automobilului romanesc nu are, din pacate, prea multe file.Majoritatea romanilor considera Dacia ca fiind primul automobil fabricat in Romania. Unii stiu ca la sfarsitul anilor 1930 au fost asamblate in Bucuresti automobile Ford.Putini stiu insa ca in urma cu aproape 90 de ani, in 1908 lua fiinta la Arad fabrica de automobile MARTA. Din multitudinea de firme auto aparute in Europa Centrala, inaintea Primului Razboi Mondial, doar cateva au mai rezistat pana in zilele noastre:Steyr, Austro-Daimler, Puch, Raba, Pra