Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Urmatorul Lamborghini Murcielago va primi mai mult carbon

2011-02-12 11:19:57
video: nu | vizualizari: 7846

lamborghini murcielago 2012Lamborghini a lansat vineri informatia conform careia urmatorul Murcielago va fi exclusiv din carbon.
Compartimentul pasagerilor al noului Murcielago va fin construit in totalitate din fribar de carbon si va avea o structura monobloc.
Structura este formata din mai multe componente individuale care, impreuna, au o greutate de 147 de foligrame.
Subcadre din aluminiu sunt conectate in fata si inspatele masinii, de structura din fibra de carbon pentru a forma un sasiu extrem de rigid, potrivit declaratiilor oficialilor Lamborghini.
Aceste cadre vor sustine suspensia, mototul si transmisia.
Toate aceste componente ale urmatorului Murcielago va oferi un sentiment de soliditate, un control precis al directiei, potrivit producatorului.
Reveniti pe istoricauto.ro pentru alte detalii, odata cu lansarea modelului la Geneva Motor Show, pe 1 martie.


Citeste si istoria marcii LAMBORGHINI

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Urmatorul Lamborghini Murcielago va primi mai mult carbon

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Urmatorul Lamborghini Murcielago va primi mai mult carbon
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au

Istoria masinilor electrice

Intre anii 1832 si 1839 ( un se stie anul exact), Robert Anderson al Scotiei a inventat primul mijloc de transport electric. Un autovehicul electric, la scara mica a fost proiectat de de Profesorul Stratingh al Groningen, Olanda si a fost construit de asistentul sau Christopher Becker in 1835. Autovehicule electrice practice au fost inventate de americanii Thomas Davenport si Scotsmen Robert Davidson in jurul anului 1842. Ambii inventatori au fost primii ce au folosit baterii nereincarcabile. Francezul Gaston Plan