Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Urmatorul Lamborghini Murcielago va primi mai mult carbon

2011-02-12 11:19:57
video: nu | vizualizari: 7365

lamborghini murcielago 2012Lamborghini a lansat vineri informatia conform careia urmatorul Murcielago va fi exclusiv din carbon.
Compartimentul pasagerilor al noului Murcielago va fin construit in totalitate din fribar de carbon si va avea o structura monobloc.
Structura este formata din mai multe componente individuale care, impreuna, au o greutate de 147 de foligrame.
Subcadre din aluminiu sunt conectate in fata si inspatele masinii, de structura din fibra de carbon pentru a forma un sasiu extrem de rigid, potrivit declaratiilor oficialilor Lamborghini.
Aceste cadre vor sustine suspensia, mototul si transmisia.
Toate aceste componente ale urmatorului Murcielago va oferi un sentiment de soliditate, un control precis al directiei, potrivit producatorului.
Reveniti pe istoricauto.ro pentru alte detalii, odata cu lansarea modelului la Geneva Motor Show, pe 1 martie.


Citeste si istoria marcii LAMBORGHINI

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Urmatorul Lamborghini Murcielago va primi mai mult carbon

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Urmatorul Lamborghini Murcielago va primi mai mult carbon
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au