Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Urmatorul Lamborghini Murcielago va primi mai mult carbon

2011-02-12 11:19:57
video: nu | vizualizari: 7056

lamborghini murcielago 2012Lamborghini a lansat vineri informatia conform careia urmatorul Murcielago va fi exclusiv din carbon.
Compartimentul pasagerilor al noului Murcielago va fin construit in totalitate din fribar de carbon si va avea o structura monobloc.
Structura este formata din mai multe componente individuale care, impreuna, au o greutate de 147 de foligrame.
Subcadre din aluminiu sunt conectate in fata si inspatele masinii, de structura din fibra de carbon pentru a forma un sasiu extrem de rigid, potrivit declaratiilor oficialilor Lamborghini.
Aceste cadre vor sustine suspensia, mototul si transmisia.
Toate aceste componente ale urmatorului Murcielago va oferi un sentiment de soliditate, un control precis al directiei, potrivit producatorului.
Reveniti pe istoricauto.ro pentru alte detalii, odata cu lansarea modelului la Geneva Motor Show, pe 1 martie.


Citeste si istoria marcii LAMBORGHINI

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Urmatorul Lamborghini Murcielago va primi mai mult carbon

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Urmatorul Lamborghini Murcielago va primi mai mult carbon
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Primele automobile fabricate in Romania

Istoria automobilului romanesc nu are, din pacate, prea multe file.Majoritatea romanilor considera Dacia ca fiind primul automobil fabricat in Romania. Unii stiu ca la sfarsitul anilor 1930 au fost asamblate in Bucuresti automobile Ford.Putini stiu insa ca in urma cu aproape 90 de ani, in 1908 lua fiinta la Arad fabrica de automobile MARTA. Din multitudinea de firme auto aparute in Europa Centrala, inaintea Primului Razboi Mondial, doar cateva au mai rezistat pana in zilele noastre:Steyr, Austro-Daimler, Puch, Raba, Pra

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn