Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Ultimul Lamborghini Murcielago a parasit linia de fabricatie

2010-11-05 15:54:26
video: nu | vizualizari: 9648

lamborghini murcielagoAstazi, 5 noiembrie 2010 a avut loc sfarsitul unei ere: ultimul Lamborghini Murcielago a parasit linia de fabricatie a fabricii din Sant'Agata, Italia, dupa de a stat in productie timp de 10 ani. Legendara masian de astai a vut numarul 4099.
Ultimul model a fost livrat unui client elvetian, vopsit in Arancio Atlas. Cu 4099 de Murcielago produse, modelul este de departe cel mai numeros produs al Lamborghini, cu motor in 12 cilindri, si, probabil, una dintre cele mai de succes super-masini din lume.
Lansarea lui Murcielago, in 2001, a facut ca Lamborghini sa devina un producator auto modern, oferind tehnologii noi si inalte niveluri de calitate, neamintalnite pana atunci la aceasta marca. Cu producerea lui Murcielago, de exemplu, Lamborghini si-a demonstrat experienta in constructia de masini usoare si lucrul cu materiale composite din fibre de carbon. Inca de la inceput structura acestei masini a fost un amestec extrem de dur de fibre de carbon atasate la un sasiu de otel.
Tunelul central si podeaua sunt facute din fibre de carbon, ca si majoritatea partilor exterioare si multe componente din interiorul masinii.
Ultimul super-sportiv furnizeaza 670 CP, avand un motor de 6.5 litri, V-12, acestea fiind de ajuns pentru a propulsa masina la 100km/h in 3.2 secunde si o viteza de top de 341 km/h.
Modelul scos din fabricatie va fi inlocuit de super-masina Jota, care va fi lansata in 2011,


Citeste si istoria marcii LAMBORGHINI

Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Ultimul Lamborghini Murcielago a parasit linia de fabricatie
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au

Istoria masinilor electrice

Intre anii 1832 si 1839 ( un se stie anul exact), Robert Anderson al Scotiei a inventat primul mijloc de transport electric. Un autovehicul electric, la scara mica a fost proiectat de de Profesorul Stratingh al Groningen, Olanda si a fost construit de asistentul sau Christopher Becker in 1835. Autovehicule electrice practice au fost inventate de americanii Thomas Davenport si Scotsmen Robert Davidson in jurul anului 1842. Ambii inventatori au fost primii ce au folosit baterii nereincarcabile. Francezul Gaston Plan