Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Ultimul Lamborghini Murcielago a parasit linia de fabricatie

2010-11-05 15:54:26
video: nu | vizualizari: 10138

lamborghini murcielagoAstazi, 5 noiembrie 2010 a avut loc sfarsitul unei ere: ultimul Lamborghini Murcielago a parasit linia de fabricatie a fabricii din Sant'Agata, Italia, dupa de a stat in productie timp de 10 ani. Legendara masian de astai a vut numarul 4099.
Ultimul model a fost livrat unui client elvetian, vopsit in Arancio Atlas. Cu 4099 de Murcielago produse, modelul este de departe cel mai numeros produs al Lamborghini, cu motor in 12 cilindri, si, probabil, una dintre cele mai de succes super-masini din lume.
Lansarea lui Murcielago, in 2001, a facut ca Lamborghini sa devina un producator auto modern, oferind tehnologii noi si inalte niveluri de calitate, neamintalnite pana atunci la aceasta marca. Cu producerea lui Murcielago, de exemplu, Lamborghini si-a demonstrat experienta in constructia de masini usoare si lucrul cu materiale composite din fibre de carbon. Inca de la inceput structura acestei masini a fost un amestec extrem de dur de fibre de carbon atasate la un sasiu de otel.
Tunelul central si podeaua sunt facute din fibre de carbon, ca si majoritatea partilor exterioare si multe componente din interiorul masinii.
Ultimul super-sportiv furnizeaza 670 CP, avand un motor de 6.5 litri, V-12, acestea fiind de ajuns pentru a propulsa masina la 100km/h in 3.2 secunde si o viteza de top de 341 km/h.
Modelul scos din fabricatie va fi inlocuit de super-masina Jota, care va fi lansata in 2011,


Citeste si istoria marcii LAMBORGHINI

Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Ultimul Lamborghini Murcielago a parasit linia de fabricatie
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Inceputurile liniilor de asamblare auto

Inceputurile liniei de asamblare. Pe la inceputurile anilor 1900, masinile pe benzina au inceput sa depaseasca in vanzari celelalte autoturisme. Piata pentru automobile economice crestea si nevoia pentru productia industriala isi facea simtita prezenta. Primi fabricanti de autoturisme a fost Franta : Panhard & Levassor (1889) si peugeot ( 1891). Prin fabricanti de autovehicule ne referim la constructori ai intregului vehicul pentru vanzare si nu doar la inventatorii motoarelor ce au experimentat doar pent

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet