Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Ultimul Lamborghini Murcielago a parasit linia de fabricatie

2010-11-05 15:54:26
video: nu | vizualizari: 10078

lamborghini murcielagoAstazi, 5 noiembrie 2010 a avut loc sfarsitul unei ere: ultimul Lamborghini Murcielago a parasit linia de fabricatie a fabricii din Sant'Agata, Italia, dupa de a stat in productie timp de 10 ani. Legendara masian de astai a vut numarul 4099.
Ultimul model a fost livrat unui client elvetian, vopsit in Arancio Atlas. Cu 4099 de Murcielago produse, modelul este de departe cel mai numeros produs al Lamborghini, cu motor in 12 cilindri, si, probabil, una dintre cele mai de succes super-masini din lume.
Lansarea lui Murcielago, in 2001, a facut ca Lamborghini sa devina un producator auto modern, oferind tehnologii noi si inalte niveluri de calitate, neamintalnite pana atunci la aceasta marca. Cu producerea lui Murcielago, de exemplu, Lamborghini si-a demonstrat experienta in constructia de masini usoare si lucrul cu materiale composite din fibre de carbon. Inca de la inceput structura acestei masini a fost un amestec extrem de dur de fibre de carbon atasate la un sasiu de otel.
Tunelul central si podeaua sunt facute din fibre de carbon, ca si majoritatea partilor exterioare si multe componente din interiorul masinii.
Ultimul super-sportiv furnizeaza 670 CP, avand un motor de 6.5 litri, V-12, acestea fiind de ajuns pentru a propulsa masina la 100km/h in 3.2 secunde si o viteza de top de 341 km/h.
Modelul scos din fabricatie va fi inlocuit de super-masina Jota, care va fi lansata in 2011,


Citeste si istoria marcii LAMBORGHINI

Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Ultimul Lamborghini Murcielago a parasit linia de fabricatie
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn

Istoria automobilului

Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de la distante mult mai mari. Astfel, el a construit, folosindu-si inteligenta cu care este inzestrat, diferite mijloace de transport, de la cele mai rudimentare, atingand apogeul in sec. al XIX-lea, odata cu inventia automobilului. istorie automobil. Prima constructie considerata vehicul, in sensul de constructie destinata transportului a fost targa purtata de oameni. Apoi, aceasta a evoluat, deoarece omul a ajun