Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Toyota lanseaza stimulente si publicitate agresiva

2011-02-02 07:53:11
video: nu | vizualizari: 6343

toyota no 1 for a reasonDupa o efortul de imbunatatire a vanzarilor in Ianuarie, Toyota lanseaza stimulente si publicitate agresiva, in Statele Unite, care vor fi aplicate din luna Martie.
Stimulentele sunt similare cu cele oferite de campania Toyotathon, de anul trecut. De exemplu, Toyota va oferi finantare cu dobanda zero pentru 60 de luni, plus 500 de dolari returnati pentru o Toyota Camry. Cumparatorii loiali de Camry, finantati prin Toyota Financial Services, vor primi alti 500 de dolari, in numerar, a declarat Bob Carter, manager general al Toyota Division.
Toyota a cheltuit 2.179 de dolari/vehicul, pentru stimulente, in luna Ianuarie, cu 37.5% mai mult decat aceeasi luna de anul trecut, dar mai putin decat in luna Decembrie 2010(2.245$).
Carter a mai declarat ca stimulentele pentru camionete si SUV-uri vor fi diferite in functie de regiuni dar pentru Camry si Corolla vor fi aceleasi peste tot.
Pentru a face publice ofertele, Toyota va lansa in weekendul Presidents Day(prima zi de luni din Februarie) campania publicitara numita "No. 1 for a Reason".
Toyota, impreuna cu brandurile Lexus si Scion, a vandut 115.856 de vehicule in Ianuarie, In Statele Unite, mai mult cu 17 procente fata de aceeasi luna a anului trecut.
Producatorul auto japonez a inregistrat castiguri, in ciuda problemelor intampinate. Dupa cum se stie, Toyota a rechemat in service peste 18 milioane de unitati, la nivel global, de la problema din 2009.


Citeste si istoria marcii TOYOTA

Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Toyota lanseaza stimulente si publicitate agresiva
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria masinilor electrice

Intre anii 1832 si 1839 ( un se stie anul exact), Robert Anderson al Scotiei a inventat primul mijloc de transport electric. Un autovehicul electric, la scara mica a fost proiectat de de Profesorul Stratingh al Groningen, Olanda si a fost construit de asistentul sau Christopher Becker in 1835. Autovehicule electrice practice au fost inventate de americanii Thomas Davenport si Scotsmen Robert Davidson in jurul anului 1842. Ambii inventatori au fost primii ce au folosit baterii nereincarcabile. Francezul Gaston Plan

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn