Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Toyota incearca un record la Nurburgring cu o masina electrica

2011-08-28 20:46:46
video: nu | vizualizari: 5394

toyota electricActualul record pentru o tura de circuit la Nurburgring-Nordschleife este 9:01.3, stabilit de Peugeot EX1 Concept, stabilit anul acesta in luna Mai.

Acum, Toyota, mai bine spus Toyota Motorsports GmbH(TGM), intentioneaza sa doboare acest record, cu prototipul electric din imaginile atasate. Masina arata pur si simplu ca un SR3 de curse, ceea ce de fapt este, dar sub caroseria de fibra de carbon, otel si plastic se gaseste un sofisticat propulsor electric, dezvoltat cu specialistii de la Formula 1.

Puterea vine de la doua motoare electrice, Evo Electric, presupuse a scoate 375 CP si un cuplu de 800 Nm. Ele sunt cuplate la o cutie de viteza cu o singura treapta, iar cand lucreaza in plin, propulseaza masina de 970 kg, de la 0 la 100 km/h, in doar 3.9 secunde, atingand o viteza maxima de 260 km/h.

Autonomia totala a masinii este de 200 de kilometri dar la viteze de curse aceasta scade considerabil. Acumulatorii sunt de tipul lithium-ceramic oferite de Li-Tech.


Citeste si istoria marcii TOYOTA

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Toyota incearca un record la Nurburgring cu o masina electrica

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Toyota incearca un record la Nurburgring cu o masina electrica
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn