Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Toyota FT-86 II Concept

2011-03-01 23:19:00
video: da | vizualizari: 7466

Toyota FT-86 II ConceptToyota FT-86 II Concept şi-a făcut debutul mondial la Salonul Auto de la Geneva, oferind noi indicii asupra designului final al noului model sport pe care-l va lansa curând producătorul japonez.

Conceptul FT-86 II are o lungime de 4.235 mm, o lăţime de 1.795 mm şi o înălţime de 1.270 mm, cu un ampatament de 2.570 mm.

în ceea ce priveşte propulsie, în loc să folosească un motor de capacitate mare care să-i asigure performanţele, FT-86 II are un motor boxer pe benzină, combinat cu o transmisie manuală cu şase rapoarte, compactă şi uşoară, şi un centru de greutate scăzut pentru a obţine cel mai bun raport putere/greutate, se arată în comunicatul de presă al Toyota.

Având motorul amplasat frontal şi tracţiune spate, noul concept Toyota FT-86 II promite un echilibru perfect între performanţe, stabilitate la viteze mari şi agilitate. FT-86 II Concept reprezintă ultimul stagiu de dezvoltare al unei noi maşini sport creată în colaborare cu Subaru.

Noul model sport Toyota va fi lansat în Europa în 2012.


Citeste si istoria marcii TOYOTA

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Toyota FT-86 II Concept

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Toyota FT-86 II Concept
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au