Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Taxa de inmatriculare auto va creste in 2011 inclusiv pentru euro5

2010-11-09 14:21:57
video: nu | vizualizari: 9578

taxa autoMinisterul Mediului intentioneaza majorarea taxei auto din ianuarie 2011 si introducerea platii si pentru motoarele Euro 5, care sunt exceptate, in prezent, de la aceasta obligatie.
"De la 1 ianuarie, toate masinile care se fabrica vor fi Euro 5 si, din acest punct de vedere, noi nu mai putem sa stam sa nu taxam aceste masini, care si ele polueaza. (...) Avem nevoie de bani mai multi in Fondul de Mediu, pentru ca avem nevoie de investitii 'verzi'. Anul acesta, am dat de sapte ori mai multi pentru impadurire", a explicat ministrul Mediului, Laszlo Borbely.
Astfel, la motoarele Euro 5, se intentioneaza introducerea unei taxe de 100-200 de euro pentru masinile de pâna la 1.400 cmc si de peste 2.000 de euro pentru cele de 3.000 cmc.

La motoarele Euro 3, noua taxa auto par putea creste cu 50% fata de anul in curs.


Categorii articole


1 comentarii pentru articolul -- Taxa de inmatriculare auto va creste in 2011 inclusiv pentru euro5

Marci auto

Primele automobile fabricate in Romania

Istoria automobilului romanesc nu are, din pacate, prea multe file.Majoritatea romanilor considera Dacia ca fiind primul automobil fabricat in Romania. Unii stiu ca la sfarsitul anilor 1930 au fost asamblate in Bucuresti automobile Ford.Putini stiu insa ca in urma cu aproape 90 de ani, in 1908 lua fiinta la Arad fabrica de automobile MARTA. Din multitudinea de firme auto aparute in Europa Centrala, inaintea Primului Razboi Mondial, doar cateva au mai rezistat pana in zilele noastre:Steyr, Austro-Daimler, Puch, Raba, Pra

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn