Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Taxa de inmatriculare auto va creste in 2011 inclusiv pentru euro5

2010-11-09 14:21:57
video: nu | vizualizari: 10306

taxa autoMinisterul Mediului intentioneaza majorarea taxei auto din ianuarie 2011 si introducerea platii si pentru motoarele Euro 5, care sunt exceptate, in prezent, de la aceasta obligatie.
"De la 1 ianuarie, toate masinile care se fabrica vor fi Euro 5 si, din acest punct de vedere, noi nu mai putem sa stam sa nu taxam aceste masini, care si ele polueaza. (...) Avem nevoie de bani mai multi in Fondul de Mediu, pentru ca avem nevoie de investitii 'verzi'. Anul acesta, am dat de sapte ori mai multi pentru impadurire", a explicat ministrul Mediului, Laszlo Borbely.
Astfel, la motoarele Euro 5, se intentioneaza introducerea unei taxe de 100-200 de euro pentru masinile de pâna la 1.400 cmc si de peste 2.000 de euro pentru cele de 3.000 cmc.

La motoarele Euro 3, noua taxa auto par putea creste cu 50% fata de anul in curs.


Categorii articole


1 comentarii pentru articolul -- Taxa de inmatriculare auto va creste in 2011 inclusiv pentru euro5

Marci auto

Primele automobile fabricate in Romania

Istoria automobilului romanesc nu are, din pacate, prea multe file.Majoritatea romanilor considera Dacia ca fiind primul automobil fabricat in Romania. Unii stiu ca la sfarsitul anilor 1930 au fost asamblate in Bucuresti automobile Ford.Putini stiu insa ca in urma cu aproape 90 de ani, in 1908 lua fiinta la Arad fabrica de automobile MARTA. Din multitudinea de firme auto aparute in Europa Centrala, inaintea Primului Razboi Mondial, doar cateva au mai rezistat pana in zilele noastre:Steyr, Austro-Daimler, Puch, Raba, Pra

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au