Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

SAAB ar putea intra in faliment din nou

2011-08-26 19:18:51
video: nu | vizualizari: 6044

saab intra in falimentProducatorul auto SAAB este in pragul falimentului din nou. Articolele din presa europeana nu specifica cand se va intampla acest lucru, iar purtatorul de cuvant din SUA, Michele Tinson, nu a confirmat dar nici nu a infirmat acest zvon, intr-un email trimis celor de la Automotive News.

Producatorul suedez a fost salvat de la inchidere anul trecut, cand proprietarul General Motors a cerut protectia falimentului. De atunci SAAB se straduieste sa relanseze productia si sa plateasca salariile muncitorilor.

Liniile de asamblare SAAB au fost inchise in Aprilie, atunci cand furnizorii de piese au refuzat sa mai colaboreze din cauza neplatilor. Producatorul suedez a afirmat ca a incheiat contracte cu anumiti creditori, deci productia poate fi reluata. De asemenea a incheiat acorduri cu anumite companii chinezesti pentru a primi mai multi bani.

Daca va primi protectia falimentului din nou, compania va fi protejata temporar fata de creditori, timp in care ar putea sa se restructureze.


Citeste si istoria marcii SAAB

Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- SAAB ar putea intra in faliment din nou
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn