Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Primul motor cu patru cilindri care dispune de Cylinder Shut Off

2011-09-03 09:29:54
video: nu | vizualizari: 7320

volkswagen tiguan 1.4 tsi cilindri dezactivatiDezactivarea unuia sau mai multor cilindri ai motorului este o metoda excelenta de a economisi carburant, pentru motoarele mari, cu 6 sau 8 cilindri. Prin oprirea alimentarii anumitor cilindri, atunci cand motorul nu este solicitat prea mult, producatorii auto pot reduce consumul cu pana la 20%, fara a avea impact sesizabil asupra modului de lucru a motorului.

Teoretic, ce functioneaza pe motoarele V-6 si V-8 ar trebui sa mearga si pe motoarele cu patru cilindri, iar Volkswagen va deveni curand primul mare producator auto care va folosi dezactivarea cilindrilor pe un motor in patru cilindri. Motorul de 1.4 litri TSI , dispunand de dezactivarea cilindrului va debuta in 2012, si promite sa faca o economie de combustibil de 0.4 litri la 100 km. Tehnologia START/STOP este si ea disponibila pentru acest motor si va salva la randul ei 0.6 litri la 100 de kilometri.

Dezactivarea cilindrilor va fi disponibila atunci cand motorul dispune de o acceleratie constanta, intre 1400 si 4000 de rotatii pe minut, caz in care Volkswagen estimeaza ca se intampla in 70% din totalul timpului de condus. Atunci cand soferul accelereaza, sistemul revine cu alimentarea cilindrilor dezactivati, tranzitia nefiind sesizata de catre sofer.

Cei de la Volkswagen inca nu au anuntat pentru ce modele va fi disponibil acest motor, dar motorul de 1.4 TSi a fost si este o dotare standard pentru modelele Golf, Scirocco, Jetta si Tiguan.


Citeste si istoria marcii VOLKSWAGEN

Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Primul motor cu patru cilindri care dispune de Cylinder Shut Off
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet