Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Primul Aston Martin cu patru usi a iesit din fabrica

2010-05-12 00:00:00
video: nu | vizualizari: 22631

aston martin rapidePrimul Aston Martin Rapide a iesit pe poarta fabricii, Vineri, 7 Mai, urmand a fi prezenta in 125 de showroom-uri din 34 de tari.
Acest lucru s-a intamplat dupa un lung drum care a inceput in 2006, la Salonul Auto de la Detroit din 2006 fiind prezentat conceptul. Masina de serie a fost prezentata la salonul auot de la Frankfurt din 2009. Puterea provine de la un motor de 6 litri care furnizeaza 470CP.
Masina cu patru usi a generat ceva controverse, dar ca si Panamera de la Porsche, Rapide lanseaza o noua directie a companiei, ceea ce ar putea duce la profituri si stabilitate pe termen lung.
Aston Rapide a fost repede aprobata de catre Dave Richard si grupul sau, dupa ce acesta a cumparat compania de la Ford Motor Co., in 2007.
Masina va fi fabricata in Austria de catre Magna Steyr.
In Marea Britania preturile incep de la 139.950 de lire(aproximativ 207.000$).
Pretul de pornire pentru SUA va fi de 199.950$.

sursa: europe.autonews.com


Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Primul Aston Martin cu patru usi a iesit din fabrica
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au

Primele automobile fabricate in Romania

Istoria automobilului romanesc nu are, din pacate, prea multe file.Majoritatea romanilor considera Dacia ca fiind primul automobil fabricat in Romania. Unii stiu ca la sfarsitul anilor 1930 au fost asamblate in Bucuresti automobile Ford.Putini stiu insa ca in urma cu aproape 90 de ani, in 1908 lua fiinta la Arad fabrica de automobile MARTA. Din multitudinea de firme auto aparute in Europa Centrala, inaintea Primului Razboi Mondial, doar cateva au mai rezistat pana in zilele noastre:Steyr, Austro-Daimler, Puch, Raba, Pra