Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Poze reale cu Dacia Logan decapotabila!

2010-10-11 00:00:00
video: nu | vizualizari: 27555

dacia logan cabrioPana sa se dumireasca fabrica de la Mioveni daca este fezabila sau nu scoaterea pe piata a unui model de Logan Cabrio, iata ca in Romania s-a produs imposibilul! Meseriasii de la un service de tuning din Romania, numit Auto K9, au transformat un Logan normal intr-unul decapotabil. Pozele vorbesc de la sine, mai mult decat orice alte comentarii.
Dacia Logan Cabriolet are 2 usi. Portierele frontale de la vechiul model au fost prelungite, iar cele din spate au fost anulate.

Lucrare celor de la K9 se bazeaza pe culoarea alba si nu s-a limitat doar la taierea plafonului. Noul model de Logan Cabrio are un interior din piele alba, dar si un sistem audio performant. Rezultatul? O masina de show, strict de prezentare.

sursa: 4tuning.ro


Citeste si istoria marcii DACIA

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Poze reale cu Dacia Logan decapotabila!

1 comentarii pentru articolul -- Poze reale cu Dacia Logan decapotabila!
  • avatar
    vasi 2011-02-05 22:21:22

    masina arata bine ca dacie. si ani place

Marci auto

Istoria automobilului

Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de la distante mult mai mari. Astfel, el a construit, folosindu-si inteligenta cu care este inzestrat, diferite mijloace de transport, de la cele mai rudimentare, atingand apogeul in sec. al XIX-lea, odata cu inventia automobilului. istorie automobil. Prima constructie considerata vehicul, in sensul de constructie destinata transportului a fost targa purtata de oameni. Apoi, aceasta a evoluat, deoarece omul a ajun

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au