Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Poze reale cu Dacia Logan decapotabila!

2010-10-11 00:00:00
video: nu | vizualizari: 27241

dacia logan cabrioPana sa se dumireasca fabrica de la Mioveni daca este fezabila sau nu scoaterea pe piata a unui model de Logan Cabrio, iata ca in Romania s-a produs imposibilul! Meseriasii de la un service de tuning din Romania, numit Auto K9, au transformat un Logan normal intr-unul decapotabil. Pozele vorbesc de la sine, mai mult decat orice alte comentarii.
Dacia Logan Cabriolet are 2 usi. Portierele frontale de la vechiul model au fost prelungite, iar cele din spate au fost anulate.

Lucrare celor de la K9 se bazeaza pe culoarea alba si nu s-a limitat doar la taierea plafonului. Noul model de Logan Cabrio are un interior din piele alba, dar si un sistem audio performant. Rezultatul? O masina de show, strict de prezentare.

sursa: 4tuning.ro


Citeste si istoria marcii DACIA

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Poze reale cu Dacia Logan decapotabila!

1 comentarii pentru articolul -- Poze reale cu Dacia Logan decapotabila!
  • avatar
    vasi 2011-02-05 22:21:22

    masina arata bine ca dacie. si ani place

Marci auto

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au

Primele automobile fabricate in Romania

Istoria automobilului romanesc nu are, din pacate, prea multe file.Majoritatea romanilor considera Dacia ca fiind primul automobil fabricat in Romania. Unii stiu ca la sfarsitul anilor 1930 au fost asamblate in Bucuresti automobile Ford.Putini stiu insa ca in urma cu aproape 90 de ani, in 1908 lua fiinta la Arad fabrica de automobile MARTA. Din multitudinea de firme auto aparute in Europa Centrala, inaintea Primului Razboi Mondial, doar cateva au mai rezistat pana in zilele noastre:Steyr, Austro-Daimler, Puch, Raba, Pra