Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Poze reale cu Dacia Logan decapotabila!

2010-10-11 00:00:00
video: nu | vizualizari: 27442

dacia logan cabrioPana sa se dumireasca fabrica de la Mioveni daca este fezabila sau nu scoaterea pe piata a unui model de Logan Cabrio, iata ca in Romania s-a produs imposibilul! Meseriasii de la un service de tuning din Romania, numit Auto K9, au transformat un Logan normal intr-unul decapotabil. Pozele vorbesc de la sine, mai mult decat orice alte comentarii.
Dacia Logan Cabriolet are 2 usi. Portierele frontale de la vechiul model au fost prelungite, iar cele din spate au fost anulate.

Lucrare celor de la K9 se bazeaza pe culoarea alba si nu s-a limitat doar la taierea plafonului. Noul model de Logan Cabrio are un interior din piele alba, dar si un sistem audio performant. Rezultatul? O masina de show, strict de prezentare.

sursa: 4tuning.ro


Citeste si istoria marcii DACIA

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Poze reale cu Dacia Logan decapotabila!

1 comentarii pentru articolul -- Poze reale cu Dacia Logan decapotabila!
  • avatar
    vasi 2011-02-05 22:21:22

    masina arata bine ca dacie. si ani place

Marci auto

Inceputurile liniilor de asamblare auto

Inceputurile liniei de asamblare. Pe la inceputurile anilor 1900, masinile pe benzina au inceput sa depaseasca in vanzari celelalte autoturisme. Piata pentru automobile economice crestea si nevoia pentru productia industriala isi facea simtita prezenta. Primi fabricanti de autoturisme a fost Franta : Panhard & Levassor (1889) si peugeot ( 1891). Prin fabricanti de autovehicule ne referim la constructori ai intregului vehicul pentru vanzare si nu doar la inventatorii motoarelor ce au experimentat doar pent

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn