Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Parteneriat intre AMG si Ducati

2010-11-18 11:27:41
video: nu | vizualizari: 6267

parteneriat amg ducatiTunerul AMG si producatorul de motocilete italian, Ducati au anuntat ca vor lucra impreuna in viitor. Scopul initial al cooperarii intre cele doua este de a dezvolta activitati comune de marketing.
Contractul de cooperare a fost semnat la conferinta de presa de la Salonul Auto de la Los Angeles, de catre presedintii celor doua companii, Ola Kallenius de le AMG, respectiv Gabriele del Torchio de la Ducati.
Primele rezultate vizibile ale cooperarii vor fi activitatile de marketing si sponsorizari. AMG va sustine echipa Ducati MotoGP, ca partenet auto oficial. In timpul evenimentelor AMG, participantii vor avea ocazia de a efectua teste cu motocicletele Ducati, iar clientii Ducati vor avea de asemenea oportunitatea de a se familiariza cu ultimele automobile AMG.
Cele doua firme au o istorie deosebita in sporturile cu motor, vehicule de inalta performanta si o multime de exclusivitati.
Surpinzator este faptul ca Ducati, care s-a fondat in 1926, a produs initial componente pentru radio pana in 1946 cand a inceput sa construiasca motociclete.


Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Parteneriat intre AMG si Ducati
Fii primul care comenteaza acest articol!

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn