Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Pagani demonstreaza eficacitatea controlului stabilitatii cu Huayra BC

2016-05-11 19:30:18
video: da | vizualizari: 2026

pagani huayra BCMa indoiesc ca detinatorii supermasinilor Pagani Huayra ar lua in considerare conducerea lor in conditii de zapada, dar Pagani si partenerii sai au tinut sa demonstreze ca masina lor este manevrabila si in conditii de aderenta scazuta.
Videoclipul scoate in evidenta calitatile ABS-ul si ale controlului electronic al stabilitatii care echipeaza modelul Huyra. Echipamentele vin de la Bosch, dar ca fiecare element de pe Pagani, au fost create special pentru supermasina Huayra. In videoclip un prototip Huayra apare pe o pista de incercari speciala, aflata langa Cercul Polar. Pista este amenajata in asa fel incat masina sa ruleze cu o parte pe asfalt aderent iar cu cealata parte pe alunecus. Cu sistemul de control de la Bosch activat masina este capabila sa mentina linia dreapta atunci cand este apasata pedala de frana.
Modelul din videoclip este noua Huayra BC, o versiune mai puternica a deja puternicei Huayra. Motorul are 789 CP(720 modelul standard), detine un pachet aerodinamic agresiv si numeroase modificari pentru a micsora greutatea masinii. Vor fi construite doar 20 astfel de modele, fiecare avand un pret de pornire de 2.3 milioane de euro.


Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Pagani demonstreaza eficacitatea controlului stabilitatii cu Huayra BC

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Pagani demonstreaza eficacitatea controlului stabilitatii cu Huayra BC
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria masinilor electrice

Intre anii 1832 si 1839 ( un se stie anul exact), Robert Anderson al Scotiei a inventat primul mijloc de transport electric. Un autovehicul electric, la scara mica a fost proiectat de de Profesorul Stratingh al Groningen, Olanda si a fost construit de asistentul sau Christopher Becker in 1835. Autovehicule electrice practice au fost inventate de americanii Thomas Davenport si Scotsmen Robert Davidson in jurul anului 1842. Ambii inventatori au fost primii ce au folosit baterii nereincarcabile. Francezul Gaston Plan

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au