Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Opel cabrio va intra pe piata in 2013

2011-02-28 07:11:47
video: nu | vizualizari: 10526

opela astra cabrio 2013Opel a confirmat acum 3 zile ca va adauga un nou model cabrio in portofoliul sau, fiind programat pentru lansare in 2013.
Noul Cabrio face parte din planul de investitii de 11 miliarde de euro anuntat cu aproximativ un an in urma si vine dupa produse de succes precum Insignia, Masina Anului 2009, Astra, castigator al Volanului de Aur 2009, Meriva cu apreciatele sale usi inovatoare cu deschidere inversa, viitorul Zafira, si revolutionarul vehicul electric Ampera.
Decapotabila va fi bazata pe arhitectura clasei compacte a Opel, ce se afla la baza actualei generatii Astra, Astra SportsTourer si viitorului model Astra GTC. Va ajunge pe piata in 2013 - in acelasi an in care Opel va lansa modelul sau mic, iesind in intampinarea cresterii cererii de modele adaptate la un mod de viata citadin si stilat.

Ca urmare a unui parteneriat dintre management si reprezentantii angajatilor din timpul restructurarilor de la fabrica Gliwice, modelul Cabrio va fi construit la fabrica ultra eficienta din Polonia, alaturi de actualul model Astra in cinci usi.

"Noul decapotabil va reprezenta o contributie importanta la gama noastra de produse," a spus CEO-ul Opel, Nick Reilly. "Urmeza lunga traditie de modele Cabrio a Opel, extrem de emotionale si legendare, care au demonstrat un important efect de halo asupra marcii. Cu designul sau lin si elegant, noul nostru model decapotabil va respecta aceeasi promisiune."

Mai multe detalii, precum numele modelului, preturi si echipamente vor fi anuntate mai aproape de perioada lansarii.

sursa:promotor.ro


Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Opel cabrio va intra pe piata in 2013
Fii primul care comenteaza acest articol!

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn

Istoria automobilului

Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de la distante mult mai mari. Astfel, el a construit, folosindu-si inteligenta cu care este inzestrat, diferite mijloace de transport, de la cele mai rudimentare, atingand apogeul in sec. al XIX-lea, odata cu inventia automobilului. istorie automobil. Prima constructie considerata vehicul, in sensul de constructie destinata transportului a fost targa purtata de oameni. Apoi, aceasta a evoluat, deoarece omul a ajun