Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

MTM R8 V10 Biturbo prezent la Geneva Auto Show

2011-03-01 16:40:04
video: da | vizualizari: 10725

MTM R8 V10 Biturbo    Firma de tuning MTM are planuri de a scoate in evidenta cea mai recenta versiune modificata a puternicului Audi R8 V10 Biturbo la Geneva Auto Show, potrivit site-ului companiei. Cu un exterior cromat orbitor, monstrul V10 va fi considerat un eye-candy pentru cei ce vor fi prezenti.

    Pentru un si mai mare impact, masina va avea 766 cai putere. Pana in prezent vehiculul a reusit "doar" 347.6 km/h (216 mph) in conformitate cu MotorVision.de.

    Alte caracteristici pe masinii includ jante de 20 inci invelite in cauciucuri Michelin PS2. Frane cu 8 pistoane modernizate, o buza fata si spoiler spate, şi îmbunătăţiri de manipulare, de asemenea, au fost instalate. Conducătorul auto controlează maşină cu 4 WD prin intermediul unei transmisii manuale cu şase trepte. Masina va costa € 400,000.


Citeste si istoria marcii AUDI

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- MTM R8 V10 Biturbo prezent la Geneva Auto Show

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- MTM R8 V10 Biturbo prezent la Geneva Auto Show
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria automobilului

Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de la distante mult mai mari. Astfel, el a construit, folosindu-si inteligenta cu care este inzestrat, diferite mijloace de transport, de la cele mai rudimentare, atingand apogeul in sec. al XIX-lea, odata cu inventia automobilului. istorie automobil. Prima constructie considerata vehicul, in sensul de constructie destinata transportului a fost targa purtata de oameni. Apoi, aceasta a evoluat, deoarece omul a ajun

Primele automobile fabricate in Romania

Istoria automobilului romanesc nu are, din pacate, prea multe file.Majoritatea romanilor considera Dacia ca fiind primul automobil fabricat in Romania. Unii stiu ca la sfarsitul anilor 1930 au fost asamblate in Bucuresti automobile Ford.Putini stiu insa ca in urma cu aproape 90 de ani, in 1908 lua fiinta la Arad fabrica de automobile MARTA. Din multitudinea de firme auto aparute in Europa Centrala, inaintea Primului Razboi Mondial, doar cateva au mai rezistat pana in zilele noastre:Steyr, Austro-Daimler, Puch, Raba, Pra