Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Motorul pentru noul Pagani este diferit de al lui Mercedes SL65 AMG

2010-11-19 19:52:05
video: da | vizualizari: 3438

pagani c9Producatorul italian de masini sport, Pagani si Mercedes AMG, divizia de inalte performate a lui Mercedes-Benz, a declarat zilele trecute ca motorul pentru noul supermasina Pagani C9 nu este acelasi care echipeaza Mercedes-Bemz SL65 AMG Black Series.
Comentariile neobisnuite -- producatorii auto de obicei nu comenteaza viitoarele programe de dezvoltare`-- respinge zvonurile referitoare la motorul care va echipa Pagani C9.

In Ianuarie, revista Road and Track a scris stirea conform careia motorul V12 pentru noul C9 a fost derivat din V12-ele care echipeaza seria SL65 AMG black. Revista britanica Autocar, a relatat de asemenea in numarul din Octombrie ca motorul respectiv este derivat din seria SL65. Articolul din revista afirma ca motorul pentru Pagani C9 va include doua turbo-compresoare si va produce 700CP si un cuplu de 990Nm.

In declaratia comuna de joi, Pagani si Mercedes-AMG au spus:"Motorul pentru Pagani C9 nu este derivat din AMG V12 dezvoltat pentru SL65 AMG Black Series, iar morotul pentru Pagani C9 este in dezvoltare".

Pagani si Mercedes-AMG nu au spus de ce au lansat o declaratie comuna.

Pagani C9 va inlocui modelul Zonda, care a debutat in 1999, ca supermasina celor de la Pagani. Producatorul italian inca nu a dar publicitatii detalii despre noul Pagani.


Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Motorul pentru noul Pagani este diferit de al lui Mercedes SL65 AMG

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Motorul pentru noul Pagani este diferit de al lui Mercedes SL65 AMG
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au