Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Motorul pentru noul Pagani este diferit de al lui Mercedes SL65 AMG

2010-11-19 19:52:05
video: da | vizualizari: 3159

pagani c9Producatorul italian de masini sport, Pagani si Mercedes AMG, divizia de inalte performate a lui Mercedes-Benz, a declarat zilele trecute ca motorul pentru noul supermasina Pagani C9 nu este acelasi care echipeaza Mercedes-Bemz SL65 AMG Black Series.
Comentariile neobisnuite -- producatorii auto de obicei nu comenteaza viitoarele programe de dezvoltare`-- respinge zvonurile referitoare la motorul care va echipa Pagani C9.

In Ianuarie, revista Road and Track a scris stirea conform careia motorul V12 pentru noul C9 a fost derivat din V12-ele care echipeaza seria SL65 AMG black. Revista britanica Autocar, a relatat de asemenea in numarul din Octombrie ca motorul respectiv este derivat din seria SL65. Articolul din revista afirma ca motorul pentru Pagani C9 va include doua turbo-compresoare si va produce 700CP si un cuplu de 990Nm.

In declaratia comuna de joi, Pagani si Mercedes-AMG au spus:"Motorul pentru Pagani C9 nu este derivat din AMG V12 dezvoltat pentru SL65 AMG Black Series, iar morotul pentru Pagani C9 este in dezvoltare".

Pagani si Mercedes-AMG nu au spus de ce au lansat o declaratie comuna.

Pagani C9 va inlocui modelul Zonda, care a debutat in 1999, ca supermasina celor de la Pagani. Producatorul italian inca nu a dar publicitatii detalii despre noul Pagani.


Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Motorul pentru noul Pagani este diferit de al lui Mercedes SL65 AMG

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Motorul pentru noul Pagani este diferit de al lui Mercedes SL65 AMG
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet