Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Motorul fara axe cu came la Beijing Auto Show

2016-04-27 19:35:24
video: da | vizualizari: 3241

qoros qamlessMotorul creat de FreeValve a fost prezentat zilele trecute pe conceptul Qoros, al celor de la Qoros Auto, o companie din Changshu, China. FreeValve AB este compania sora, dar separata, a celor de la Koenigsegg Automotive AB si au sediul in aceeasi locatie cu Koenigsegg Automotive AB. FreeValve a incheiat un parteneriat cu cei de la Qoros Auto pentru a continua dezvoltarea actuatoarelor pneumatice-electrice-hidraulice folosite la motoarele fara axe cu came.

Asa numitul motor "camless" se bazeaza pe actuatoare pneumatice care deschid supapele motorului, care sunt apoi inchise de presiunea aerului sau de arcuri. Procesul este denumit Pneumatic Hydraulic Electric Actuation (PHEA).

Frumusetea acestui proces PHEA este ca detine o unitate centrala care controleaza fiecare supapa in parte.
In cazul axelor cu came tehnologia era limitata de relatia directa dintre axul cu came si supape, adica de pozitia lor, in timp de PHEA permite control independent al supapelor.
Potrivit celor de la FreeValve, PHEA va permite companiilor auto sa dezvolte motopropulsoare mai mici, mai usoare si mult mai puternice decat cele existente dar, in acelasi timp, cu un consum si emisii mult mai reduse.

Conceptul pe care a fost prezentat motorul este denumit Qoros Qamfree si a fost aratat publicului de catre presedintii Freevalve, Urban Carlsson si Christian von Koenigsegg. Von Koenigsegg este, de asemenea, si co-fondatorul Koenigsegg.

Din pacate nu au fost furnizate specificatii si o eventuala lansare oficiala a noului motor.


Categorii articole


1 comentarii pentru articolul -- Motorul fara axe cu came la Beijing Auto Show

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn

Istoria automobilului

Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de la distante mult mai mari. Astfel, el a construit, folosindu-si inteligenta cu care este inzestrat, diferite mijloace de transport, de la cele mai rudimentare, atingand apogeul in sec. al XIX-lea, odata cu inventia automobilului. istorie automobil. Prima constructie considerata vehicul, in sensul de constructie destinata transportului a fost targa purtata de oameni. Apoi, aceasta a evoluat, deoarece omul a ajun