Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

MG Rover redeschide fabrica de la Longbridge

2011-04-14 12:01:05
video: nu | vizualizari: 6794

mg6Noul model MG6 a ieşit pe porţile fabricii de la Longbridge astăzi, după şase ani în care aceasta a fost închisă, cauzând intrarea în şomaj a 6.500 de muncitori, informează site-ul dailymail.co.uk

Lisa Ponter, singura femeie care lucrează în fabrică, a fost prima care a condus noul MG6 în drumul său către exteriorul fabricii unde era aşteptată de către public.
Acesta este prima maşină MG care are o tehnologie complet nouă, fiind primul model nou produs de companie în ultimii 16 ani. Maşina este de tip hatchback cu patru uşi şi beneficiază de un propulsor supraalimentat de 1,8 litri care dezvoltă nu mai puţin de 160 cp.

Se aşteaptă ca noul model să fie concurentul direct al lui Volkswagen Golf şi Ford Focus. Viteza maximă care poate fi atinsă de MG6 este de 193 km/oră iar la viteza de 100 km/oră se ajunge în 8,4 secunde.

Preţul hatchback-ului în patru uşi va fi cuprins între 17.400 şi 21.300 euro, în funcţie de dotări.

[ sursa: zf.ro ]


Citeste si istoria marcii MG

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- MG Rover redeschide fabrica de la Longbridge

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- MG Rover redeschide fabrica de la Longbridge
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria automobilului

Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de la distante mult mai mari. Astfel, el a construit, folosindu-si inteligenta cu care este inzestrat, diferite mijloace de transport, de la cele mai rudimentare, atingand apogeul in sec. al XIX-lea, odata cu inventia automobilului. istorie automobil. Prima constructie considerata vehicul, in sensul de constructie destinata transportului a fost targa purtata de oameni. Apoi, aceasta a evoluat, deoarece omul a ajun

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn