Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Masina lui Mr Bean in Alexandria

2011-05-08 04:57:31
video: nu | vizualizari: 8854

mini cooper dan busuiocDan Busuioc este deţinătorul unei maşini Mini Cooper, ediţie limitată care este unicat în RomâniaAutoturismul, care se aseamănă cu cel al celebrului actor de comedie britanic este fabricat în 1994 şi a fost adus din Germania în urmă cu doi ani.

Posesorul autoturismului Mini Cooper din ediţia limitată de 1000 de exemplare, British Open Classic, spune că este un pasionat al maşinilor clasice şi că s-a îndrgostit de această maşină în Mexic unde este stabilit din 1999. „Mie îmi plac maşinile clasice. în Mexic mai am un Volkswagen New Beetle din 1978. De Mini m-am îndrăgostit acolo. în zona în care locuiesc eu, era un atelier mecanic. într-o zi am văzut acolo 6-7 Mini-uri aliniate. Am mers la service, le-am analizat şi am vorbit cu mecanicii. Nu mai văzusem un Mini în realitate, până atunci. Le ştiam doar din reviste", a spus Dan Busuioc, posesorul autoturismului.

Din acel moment Dan Busuioc a decis că trebuie să îşi cumpere un astfel de autoturism, dar din cauza preţului ridicat cu care se comercializează acolo, a decis să îşi cumpere în România. „în Mexic, o astfel de maşină costă aproximativ 20.000 euro. în România am găsit-o la un preţ convenabil. A fost adusă din Germania cu 54.000 km la bord şi lovită în stânga-spate. Reparaţia aceea a fost singura intervenţie asupra maşinii. Are toate piesele originale, nu am schimbat nimic. în 2009 când am achiziţionat-o a fost primul Mini de acest fel înscris în România", mai spune proprietarul maşinii.

Maşina are un motor de 1.300 c.m.c., 64 de cai putere, o greutate de 700 kilograme şi consumă aproximativ 5,6 litri de benzină, la suta de kilometri. Cu toate astea, proprietareul spune că nu este o maşină de zi cu zi. „Nu se merită ca această maşină să fie utilizată ca maşină de zi cu zi. în primul rând din cauza drumurilor noastre. întreţinerea costă foarte mult deoarece piesele trebuie aduse din Anglia. în plus,are nevoie de un tratament special. Spre exemplu, suspensia trebuie gresată periodic. Am mecanicul meu care se ocupă de acest lucru", explică proprietarul.

Micuţul autoturism reuşeşte să atragă privirile trecătorilor de toate vârstele, oriunde s-ar afla.
Deţinătorul ei spune că a primit de foarte multe ori oferte pentru vânzarea maşinii dar o iubeşte foarte mult şi ne se pune problema vânzării. „Mi se întâmplă adesea să fiu oprit în trafic de oameni pentru a mă întreba tot felul de lucruri despre maşină. Am primit foarte multe oferte pentru a o vinde, dar nici nu mă gândesc la acest lucru. Când sunt în ţară îmi place să merg la diverse întâlniri cu posesorii mărcii, din toată ţara, iar când mă întorc în Mexic, maşina rămâne în garaj", mai spune Dan Busuioc


[ sursa: adevarul ]


Citeste si istoria marcii MINI

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Masina lui Mr Bean in Alexandria

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Masina lui Mr Bean in Alexandria
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria automobilului

Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de la distante mult mai mari. Astfel, el a construit, folosindu-si inteligenta cu care este inzestrat, diferite mijloace de transport, de la cele mai rudimentare, atingand apogeul in sec. al XIX-lea, odata cu inventia automobilului. istorie automobil. Prima constructie considerata vehicul, in sensul de constructie destinata transportului a fost targa purtata de oameni. Apoi, aceasta a evoluat, deoarece omul a ajun

Inceputurile liniilor de asamblare auto

Inceputurile liniei de asamblare. Pe la inceputurile anilor 1900, masinile pe benzina au inceput sa depaseasca in vanzari celelalte autoturisme. Piata pentru automobile economice crestea si nevoia pentru productia industriala isi facea simtita prezenta. Primi fabricanti de autoturisme a fost Franta : Panhard & Levassor (1889) si peugeot ( 1891). Prin fabricanti de autovehicule ne referim la constructori ai intregului vehicul pentru vanzare si nu doar la inventatorii motoarelor ce au experimentat doar pent