Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Logan Prestige a fost eliminat iar Sandero s-a scumpit

2011-05-18 06:37:48
video: nu | vizualizari: 11383

dacia loganDacia a modificat la începutul acestei săptămâni gama de versiuni disponibile pentru modelele sale pe piaţa locală potrivit siteului oficial, modificări care au vizat în special modelele Logan şi Sandero.

Cea mai mare "transformare" a fost în cazul modelului Sandero, care acum locul versiunilor "clasice' Sandero, Ambiance şi Laureate, a fost luat de Go!, Play! şi Smile!, care sunt acum completate şi de Stepway şi Orange. Mai mult, odată cu lansarea noilor versiuni, Dacia a majorat preţul de pornire al lui Sandero la 7.300 de euro cu TVA inclus, faţă de 7.250 de euro anterior pentru versiunea de bază, fiind mai scump decât în Italia, Germania sau Spania unde preţul de pornire este de sub 7.000 de euro, dar mai ieftin decât în Republica Moldova (7.450 de euro), sau Franţa (7.800 de euro). Aceasta este cea de-a doua majorare de preţ în cadrul gamei Dacia, după ce la începutul acestui an oficialii companiei au decis majorarea preţului SUV-ului Duster la 11.150 de euro, faţă de 10.941 de euro anterior.

Cea de-a doua modificare la nivelul Dacia a vizat modelul Logan, gama acestuia fiind "restrânsă" la trei versiuni - Ambiance, Preferance şi Laureate, fiind eliminată versiunea de top Prestige. Pe de altă parte, versiunea Laureate poate fi completată cu opţionalele aferente versiunii Prestige, precum jante din aliaj, geamuri electrice spate şi volan îmbrăcat în piele.

[ sursa: zf.ro ]


Citeste si istoria marcii DACIA

Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Logan Prestige a fost eliminat iar Sandero s-a scumpit
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria masinilor electrice

Intre anii 1832 si 1839 ( un se stie anul exact), Robert Anderson al Scotiei a inventat primul mijloc de transport electric. Un autovehicul electric, la scara mica a fost proiectat de de Profesorul Stratingh al Groningen, Olanda si a fost construit de asistentul sau Christopher Becker in 1835. Autovehicule electrice practice au fost inventate de americanii Thomas Davenport si Scotsmen Robert Davidson in jurul anului 1842. Ambii inventatori au fost primii ce au folosit baterii nereincarcabile. Francezul Gaston Plan

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn