Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Logan Prestige a fost eliminat iar Sandero s-a scumpit

2011-05-18 06:37:48
video: nu | vizualizari: 11540

dacia loganDacia a modificat la începutul acestei săptămâni gama de versiuni disponibile pentru modelele sale pe piaţa locală potrivit siteului oficial, modificări care au vizat în special modelele Logan şi Sandero.

Cea mai mare "transformare" a fost în cazul modelului Sandero, care acum locul versiunilor "clasice' Sandero, Ambiance şi Laureate, a fost luat de Go!, Play! şi Smile!, care sunt acum completate şi de Stepway şi Orange. Mai mult, odată cu lansarea noilor versiuni, Dacia a majorat preţul de pornire al lui Sandero la 7.300 de euro cu TVA inclus, faţă de 7.250 de euro anterior pentru versiunea de bază, fiind mai scump decât în Italia, Germania sau Spania unde preţul de pornire este de sub 7.000 de euro, dar mai ieftin decât în Republica Moldova (7.450 de euro), sau Franţa (7.800 de euro). Aceasta este cea de-a doua majorare de preţ în cadrul gamei Dacia, după ce la începutul acestui an oficialii companiei au decis majorarea preţului SUV-ului Duster la 11.150 de euro, faţă de 10.941 de euro anterior.

Cea de-a doua modificare la nivelul Dacia a vizat modelul Logan, gama acestuia fiind "restrânsă" la trei versiuni - Ambiance, Preferance şi Laureate, fiind eliminată versiunea de top Prestige. Pe de altă parte, versiunea Laureate poate fi completată cu opţionalele aferente versiunii Prestige, precum jante din aliaj, geamuri electrice spate şi volan îmbrăcat în piele.

[ sursa: zf.ro ]


Citeste si istoria marcii DACIA

Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Logan Prestige a fost eliminat iar Sandero s-a scumpit
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Inceputurile liniilor de asamblare auto

Inceputurile liniei de asamblare. Pe la inceputurile anilor 1900, masinile pe benzina au inceput sa depaseasca in vanzari celelalte autoturisme. Piata pentru automobile economice crestea si nevoia pentru productia industriala isi facea simtita prezenta. Primi fabricanti de autoturisme a fost Franta : Panhard & Levassor (1889) si peugeot ( 1891). Prin fabricanti de autovehicule ne referim la constructori ai intregului vehicul pentru vanzare si nu doar la inventatorii motoarelor ce au experimentat doar pent

Istoria automobilului

Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de la distante mult mai mari. Astfel, el a construit, folosindu-si inteligenta cu care este inzestrat, diferite mijloace de transport, de la cele mai rudimentare, atingand apogeul in sec. al XIX-lea, odata cu inventia automobilului. istorie automobil. Prima constructie considerata vehicul, in sensul de constructie destinata transportului a fost targa purtata de oameni. Apoi, aceasta a evoluat, deoarece omul a ajun