Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Lamborghini made in China

2010-04-28 00:00:00
video: nu | vizualizari: 11187

lamborghini chinezescUn sofer de  camion chinez a construit in timpul sau liber, cu doar 2.000 de lire sterline, o replica de Lamborghini.
Tanarul de  25 de ani a avut nevoie de un an de zile pentru a construi super-masina sport. El a explicat ca a descarcat schitele modelului de pe internet si a cumparat apoi materiale de pe piata, scrie Red Net.
Barbatul nu este inginer sau cine-stie-ce specialist, ci din contra! A absolvit doar gimnaziul. Pasiunea sa nebuna insa l-a impins sa isi construiasca aceasta replica dupa Lamborghini, pentru ca si-a dorit mereu aceasta masina si stia ca nu-si va permite niciodata una originala.
Sportiva made in China functioneaza si chiar are celebrele usi care se deschid sub forma de aripa. Cu toate acestea, atinge doar 80 km/h, viteza cam mica pe langa cei peste 320 km/h ai unui Lamborghini real.
Barbatul asteapta acum avizul din partea autoritatilor pentru a putea inmatricula masina si circula cu ea pe drumurile publice!


Citeste si istoria marcii LAMBORGHINI

Categorii articole


3 comentarii pentru articolul -- Lamborghini made in China

Marci auto

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn