Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Lamborghini made in China

2010-04-28 00:00:00
video: nu | vizualizari: 11646

lamborghini chinezescUn sofer de  camion chinez a construit in timpul sau liber, cu doar 2.000 de lire sterline, o replica de Lamborghini.
Tanarul de  25 de ani a avut nevoie de un an de zile pentru a construi super-masina sport. El a explicat ca a descarcat schitele modelului de pe internet si a cumparat apoi materiale de pe piata, scrie Red Net.
Barbatul nu este inginer sau cine-stie-ce specialist, ci din contra! A absolvit doar gimnaziul. Pasiunea sa nebuna insa l-a impins sa isi construiasca aceasta replica dupa Lamborghini, pentru ca si-a dorit mereu aceasta masina si stia ca nu-si va permite niciodata una originala.
Sportiva made in China functioneaza si chiar are celebrele usi care se deschid sub forma de aripa. Cu toate acestea, atinge doar 80 km/h, viteza cam mica pe langa cei peste 320 km/h ai unui Lamborghini real.
Barbatul asteapta acum avizul din partea autoritatilor pentru a putea inmatricula masina si circula cu ea pe drumurile publice!


Citeste si istoria marcii LAMBORGHINI

Categorii articole


3 comentarii pentru articolul -- Lamborghini made in China

Marci auto

Inceputurile liniilor de asamblare auto

Inceputurile liniei de asamblare. Pe la inceputurile anilor 1900, masinile pe benzina au inceput sa depaseasca in vanzari celelalte autoturisme. Piata pentru automobile economice crestea si nevoia pentru productia industriala isi facea simtita prezenta. Primi fabricanti de autoturisme a fost Franta : Panhard & Levassor (1889) si peugeot ( 1891). Prin fabricanti de autovehicule ne referim la constructori ai intregului vehicul pentru vanzare si nu doar la inventatorii motoarelor ce au experimentat doar pent

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn