Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Hotii celor trei super masini furate din Elvetia taxati cu 370000 de euro

2011-06-16 16:53:15
video: nu | vizualizari: 10175

super masiniAcum aproximativ o luna, trei hoti de masini din Polonia au planuit sa fure un trio de masini exotice, un BMW seria 7, un Ferrari GTB Fiorano si un Bygatti veyron Grand Sport Sang Bleu-- da, masini editie speciala construita pentru a sarbatori centenarul Bugatti. Masinile se aflau in garajul unui om de afaceri elvetian.

Dupa furtul masinilor care au fost depozitate undeva in Oberrieden, Elvetia, acestia au decis sa le transporte, pe roti in Polonia trecand prin Germania.

Cum era de asteptat masinile au fost depistate pe autostrazile germane iar politia a arestat doi dintre soferii lor, dar, din pacate soferul Veyron-ului "a reusit" sa razuiasca masina de un parapet de protectie. Al treilea sofer, cel care conducea Ferrari 599, a fosr destul de inspirat parasind masina intr-o gara din orasul Furth, Gemania, in acest moment fiind inca "pe fuga".

Se pare ca soferii arestati se vor confrunta cu taxe mult mai mari decat se asteptau ei, fiind incarcati cu taxe in jur de 370.000 de EURO deoarece masinile erau inmatriculate in Elvetia, care nu este parte a Uniunii Europene.
Contrabandistii care incerca sa aduca bunurile furate in Germania, care face parte din UE, se confrunta cu o taxa de 10% plus 19% taxa de import, ceea ce in cazul unui Bugatti veyron Grand Sport si al unui BMW seria 7 nu inseamna deloc putin.


Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Hotii celor trei super masini furate din Elvetia taxati cu 370000 de euro

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Hotii celor trei super masini furate din Elvetia taxati cu 370000 de euro
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Primele automobile fabricate in Romania

Istoria automobilului romanesc nu are, din pacate, prea multe file.Majoritatea romanilor considera Dacia ca fiind primul automobil fabricat in Romania. Unii stiu ca la sfarsitul anilor 1930 au fost asamblate in Bucuresti automobile Ford.Putini stiu insa ca in urma cu aproape 90 de ani, in 1908 lua fiinta la Arad fabrica de automobile MARTA. Din multitudinea de firme auto aparute in Europa Centrala, inaintea Primului Razboi Mondial, doar cateva au mai rezistat pana in zilele noastre:Steyr, Austro-Daimler, Puch, Raba, Pra

Istoria automobilului

Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de la distante mult mai mari. Astfel, el a construit, folosindu-si inteligenta cu care este inzestrat, diferite mijloace de transport, de la cele mai rudimentare, atingand apogeul in sec. al XIX-lea, odata cu inventia automobilului. istorie automobil. Prima constructie considerata vehicul, in sensul de constructie destinata transportului a fost targa purtata de oameni. Apoi, aceasta a evoluat, deoarece omul a ajun