Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Hotii celor trei super masini furate din Elvetia taxati cu 370000 de euro

2011-06-16 16:53:15
video: nu | vizualizari: 10860

super masiniAcum aproximativ o luna, trei hoti de masini din Polonia au planuit sa fure un trio de masini exotice, un BMW seria 7, un Ferrari GTB Fiorano si un Bygatti veyron Grand Sport Sang Bleu-- da, masini editie speciala construita pentru a sarbatori centenarul Bugatti. Masinile se aflau in garajul unui om de afaceri elvetian.

Dupa furtul masinilor care au fost depozitate undeva in Oberrieden, Elvetia, acestia au decis sa le transporte, pe roti in Polonia trecand prin Germania.

Cum era de asteptat masinile au fost depistate pe autostrazile germane iar politia a arestat doi dintre soferii lor, dar, din pacate soferul Veyron-ului "a reusit" sa razuiasca masina de un parapet de protectie. Al treilea sofer, cel care conducea Ferrari 599, a fosr destul de inspirat parasind masina intr-o gara din orasul Furth, Gemania, in acest moment fiind inca "pe fuga".

Se pare ca soferii arestati se vor confrunta cu taxe mult mai mari decat se asteptau ei, fiind incarcati cu taxe in jur de 370.000 de EURO deoarece masinile erau inmatriculate in Elvetia, care nu este parte a Uniunii Europene.
Contrabandistii care incerca sa aduca bunurile furate in Germania, care face parte din UE, se confrunta cu o taxa de 10% plus 19% taxa de import, ceea ce in cazul unui Bugatti veyron Grand Sport si al unui BMW seria 7 nu inseamna deloc putin.


Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Hotii celor trei super masini furate din Elvetia taxati cu 370000 de euro

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Hotii celor trei super masini furate din Elvetia taxati cu 370000 de euro
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn

Istoria masinilor electrice

Intre anii 1832 si 1839 ( un se stie anul exact), Robert Anderson al Scotiei a inventat primul mijloc de transport electric. Un autovehicul electric, la scara mica a fost proiectat de de Profesorul Stratingh al Groningen, Olanda si a fost construit de asistentul sau Christopher Becker in 1835. Autovehicule electrice practice au fost inventate de americanii Thomas Davenport si Scotsmen Robert Davidson in jurul anului 1842. Ambii inventatori au fost primii ce au folosit baterii nereincarcabile. Francezul Gaston Plan