Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Hotii celor trei super masini furate din Elvetia taxati cu 370000 de euro

2011-06-16 16:53:15
video: nu | vizualizari: 10029

super masiniAcum aproximativ o luna, trei hoti de masini din Polonia au planuit sa fure un trio de masini exotice, un BMW seria 7, un Ferrari GTB Fiorano si un Bygatti veyron Grand Sport Sang Bleu-- da, masini editie speciala construita pentru a sarbatori centenarul Bugatti. Masinile se aflau in garajul unui om de afaceri elvetian.

Dupa furtul masinilor care au fost depozitate undeva in Oberrieden, Elvetia, acestia au decis sa le transporte, pe roti in Polonia trecand prin Germania.

Cum era de asteptat masinile au fost depistate pe autostrazile germane iar politia a arestat doi dintre soferii lor, dar, din pacate soferul Veyron-ului "a reusit" sa razuiasca masina de un parapet de protectie. Al treilea sofer, cel care conducea Ferrari 599, a fosr destul de inspirat parasind masina intr-o gara din orasul Furth, Gemania, in acest moment fiind inca "pe fuga".

Se pare ca soferii arestati se vor confrunta cu taxe mult mai mari decat se asteptau ei, fiind incarcati cu taxe in jur de 370.000 de EURO deoarece masinile erau inmatriculate in Elvetia, care nu este parte a Uniunii Europene.
Contrabandistii care incerca sa aduca bunurile furate in Germania, care face parte din UE, se confrunta cu o taxa de 10% plus 19% taxa de import, ceea ce in cazul unui Bugatti veyron Grand Sport si al unui BMW seria 7 nu inseamna deloc putin.


Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Hotii celor trei super masini furate din Elvetia taxati cu 370000 de euro

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Hotii celor trei super masini furate din Elvetia taxati cu 370000 de euro
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au