Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Geneva 2011 Pagani Huayra

2011-03-02 22:35:18
video: da | vizualizari: 6167

Pagani Huayra    Sa fim sinceri. De luni, daca nu de ani de anticipare, toti am stat cu sufletul la gura sa apara noile modele Pagani. Pentru fiecare model in parte am avut o satisfactie imensa. Dupa ce am vazut toate teaser-ele si poze macheta, Pagani aduce Huayra la Geneva Motor Show in haine rosii aprinse, care dau mai bine decat metalicul champagne si suntem convinsi ca Horacio Pagani si compania sa a facut cea mai dorita masina cunoscuta de om!

    Cum v-am prezentat in articolul precedent, Huayra vine cu un body exotic si foarte sexy, din punct de vedere al caroseriei. Elementele de carbon sporesc si mai mult impactul vizual pe care aceasta bijuterie il are asupra celor ce se opresc la standul Pagani.

    Cuvintele sunt de prisos si cred lentila fotografului descrie cel mai bine aceasta masina mult dorita de multi barbati devoratori de evenimente Auto.


Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Geneva 2011 Pagani Huayra

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Geneva 2011 Pagani Huayra
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au