Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Geneva 2011 Pagani Huayra

2011-03-02 22:35:18
video: da | vizualizari: 5995

Pagani Huayra    Sa fim sinceri. De luni, daca nu de ani de anticipare, toti am stat cu sufletul la gura sa apara noile modele Pagani. Pentru fiecare model in parte am avut o satisfactie imensa. Dupa ce am vazut toate teaser-ele si poze macheta, Pagani aduce Huayra la Geneva Motor Show in haine rosii aprinse, care dau mai bine decat metalicul champagne si suntem convinsi ca Horacio Pagani si compania sa a facut cea mai dorita masina cunoscuta de om!

    Cum v-am prezentat in articolul precedent, Huayra vine cu un body exotic si foarte sexy, din punct de vedere al caroseriei. Elementele de carbon sporesc si mai mult impactul vizual pe care aceasta bijuterie il are asupra celor ce se opresc la standul Pagani.

    Cuvintele sunt de prisos si cred lentila fotografului descrie cel mai bine aceasta masina mult dorita de multi barbati devoratori de evenimente Auto.


Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Geneva 2011 Pagani Huayra

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Geneva 2011 Pagani Huayra
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria masinilor electrice

Intre anii 1832 si 1839 ( un se stie anul exact), Robert Anderson al Scotiei a inventat primul mijloc de transport electric. Un autovehicul electric, la scara mica a fost proiectat de de Profesorul Stratingh al Groningen, Olanda si a fost construit de asistentul sau Christopher Becker in 1835. Autovehicule electrice practice au fost inventate de americanii Thomas Davenport si Scotsmen Robert Davidson in jurul anului 1842. Ambii inventatori au fost primii ce au folosit baterii nereincarcabile. Francezul Gaston Plan

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au