Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Designerul sef al Kia vrea o noua masina sport

2010-11-05 20:54:50
video: da | vizualizari: 10001

kia keeConform ultimelor rapoarte, se pare ca seful de design de la Kia, Peter Schreyer, lucreaza la o noua masina sport, avand scopul de a aduce un plus de imagine marcii Kia.
Acelasi Peter Schreyer afirma ca masina ne este inca oficiala, deoarece producatorul coreean are nevoie de o baza solida. Kia deja si-a modificat imaginea cu noile masini cum ar fi hatchback-ul Soul, redesenatul Sportage, precum si sedanul Optima.
Totusi, Schreyer a declarat ca Kia are nevoie de o masina sport, dar numai atunci cand va fi momentul potrivit. "Cred ca Kia are nevoie de o masina de acest gen, mai devreme sau mai tarziu, dar in acest moment nu este cazul sa facem nici un fel de promisiuni", a spus Schreyer.
Inca nu se stie cum va arata viitoarea masina sport, dar suntem de acord ca modelul Kia Kee Concept, cea din fotografie, ar fi alegerea perfecta.
Pentru cei care nu stiu, Kia a introdus acest model in 2007, la Salonul Auto de la Frankfurt, si a facut o impresie placuta. Conceptul este propulsat de noua generatie de motoare, Mue-II, de 2 litri, V6, furnizand 200CP cuplate la o cutie de viteze automata cu sase trepte.


Citeste si istoria marcii KIA

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Designerul sef al Kia vrea o noua masina sport

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Designerul sef al Kia vrea o noua masina sport
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au