Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Dacia Logan MPV devine Lada R90

2010-08-30 00:00:00
video: nu | vizualizari: 20688

lada r90AvtoVAZ a prezentat azi la Salonul Auto de la Moscova noul model Lada, denumit Proiectul R90. Lada R90 este primul model construit la uzina de la Togliatti pe platforma B0, imprumutata de la modelul romanesc Logan MCV.

Lada R90 este versiunea usor modificata a Daciei Logan MCV, insa acest lucru nu ridica probleme de patenta, deoarece grupul Renault-Nissan detine 25% din actiunile uzinei AvtoVAZ.

Versiunea standard a modelului Lada R90 are un motor pe benzina, de 1.6l, 2 airbaguri si un sistem de atasare pentru scaunele copiilor. Optional poate fi echipat cu ABS, Radio CD cu MP3 si airbaguri laterale. Ca si la Logan MCV al treilea rand de scaune este optional.

Prin utilizarea platformei B0 rusii de la AvtoVAZ si-au redus cu mult costurile de productie si astfel Lada R90 este varianta mai ieftina, pe piata ruseasca a Loganului MCV.

Cei de la AvtiVAZ aveau propriul proiect, numit Proiect C, insa nu era competitiv pe segmentul sau si nici modern, ca Dacia Logan. Rusii au fost nevoiti sa renunte la proiectul lor si sa produca un model bazat pe platforma modelului francez, Logan.

Lada R90 va avea un pret de pornire pe piata ruseasca incepand de la 8900 euro, in timp ce Logan MCV costa 9300 euro.

Parteneriatul Renault-AvtoVAZ are drept scop producerea de 900 unitati Lada R90, in fiecare an si un nou model bazat pe platforma B0 in viitorul apropiat.

sursa: stiri-auto


Citeste si istoria marcii DACIA

Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Dacia Logan MPV devine Lada R90
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn

Istoria automobilului

Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de la distante mult mai mari. Astfel, el a construit, folosindu-si inteligenta cu care este inzestrat, diferite mijloace de transport, de la cele mai rudimentare, atingand apogeul in sec. al XIX-lea, odata cu inventia automobilului. istorie automobil. Prima constructie considerata vehicul, in sensul de constructie destinata transportului a fost targa purtata de oameni. Apoi, aceasta a evoluat, deoarece omul a ajun