Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Dacia Logan 2 va avea cu totul alta infatisare

2011-05-19 18:48:36
video: nu | vizualizari: 23720

dacialogan2  x52Dacia se pregateste sa lanseze, cel mai probabil in 2012, noua generatie a Logan-ului. Francezii de la Renault se pregatesc sa dea lovitura cu o masina "mult mai germana" dar ieftina ca legendarul Logan, prima "masina globala" a producatorului roman.

Dupa ce designerul sef de la Renault, Larens van den Acker, a spus despre noul model, cu numele de cod X52, ca va avea o infatisare germana, revista franceza "La revue Automobile" a prezentat cateva imagini.

Noua masina se poate incadra in categoria Renault Fluence, Skoda Octavia, VW Passat, Ford Focus si Chevrolet Cruze. Cu alte cuvinte Logan2 va fi o masina ieftina cu o "fata umana".
"Nu vreau ca posesorii de Logan sa fie rusinati ca se afla la volanul unei Dacii" a mai spus van den Acker.

Potrivit revistei franceze mai sus mentionata, noul Logan va avea multe in comun cu Renault Fluence. Ea va masura 4.6 metri mungine, va dispune de un portbagaj de 500 de litri si va fi motorizat de noile motoare EURO 5: H$ si H5 de 1.4 si 1.6 litri, cu putine emisii poluante si consum redus.
Noul Logan va dispune si de noi culori de la rosu la galben si alte culori "aprinse".

Principalele atuuri ale noului Logan vor fi aceleasi ca ale modelului curent: pret scazut, interior spatios, portbagaj spatios si tinuta de drum.

Revista franceza speculeaza ca pretul standard al noului Logan va fi in jur de 13.000 de euro pentru modelul 1.6 cu 110 CP si 15.000 euro pentru modelul dCi cu 85 CP.


Citeste si istoria marcii DACIA

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Dacia Logan 2 va avea cu totul alta infatisare

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Dacia Logan 2 va avea cu totul alta infatisare
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn