Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Clio Gordini

2011-07-24 09:01:22
video: da | vizualizari: 6799

clio gordiniRenault Clio Gordini: şic, sportiv si trendy

Gama Gordini urmează să fie extinsă cu adăugarea unei versiuni Gordini ce poarta emblema de Renault Clio bazata pe caroseria si motorul existentei versiuni GT.

Clio Gordini va fi disponibil în trei şi cinci uşi, cu posibilitatea de a alege tipul de benzină (1,6 16V 128hp, Euro5, 155g de CO2/km) sau diesel (1.5 dCi 105 CP, Euro5, 110g de CO2/km) putere.

Clio Gordini va fi dezvăluit la dealerii francezi care participă la operatia brand-ului Portes Ouvertes (15-19 septembrie 2011). Renault Clio Gordini înlocuieşte existenta versiune GT.

Preturi (pe piaţa franceză) ... Versiuni pe benzina (1,6 128hp): de la € 18,450 (trei uşi) sau € 19,050 (cinci uşi). Versiunile diesel (1.5 dCi 105 CP, 400 € "eco-subvenţie"): de la € 20,750 (trei uşi) sau € 21,350 (cinci uşi).
- Noul venit va fi comercializat în Franţa, Regatul Unit, Germania, Italia, Olanda, Belgia, Elveţia, Austria Portugalia, Spania, Slovenia, Croaţia, Serbia, a declarat Renault


Citeste si istoria marcii RENAULT

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Clio Gordini

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Clio Gordini
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria automobilului

Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de la distante mult mai mari. Astfel, el a construit, folosindu-si inteligenta cu care este inzestrat, diferite mijloace de transport, de la cele mai rudimentare, atingand apogeul in sec. al XIX-lea, odata cu inventia automobilului. istorie automobil. Prima constructie considerata vehicul, in sensul de constructie destinata transportului a fost targa purtata de oameni. Apoi, aceasta a evoluat, deoarece omul a ajun

Istoria masinilor electrice

Intre anii 1832 si 1839 ( un se stie anul exact), Robert Anderson al Scotiei a inventat primul mijloc de transport electric. Un autovehicul electric, la scara mica a fost proiectat de de Profesorul Stratingh al Groningen, Olanda si a fost construit de asistentul sau Christopher Becker in 1835. Autovehicule electrice practice au fost inventate de americanii Thomas Davenport si Scotsmen Robert Davidson in jurul anului 1842. Ambii inventatori au fost primii ce au folosit baterii nereincarcabile. Francezul Gaston Plan