Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Chrysler 300 SRT8 2012

2011-07-24 12:11:56
video: da | vizualizari: 7910

chrysler 300 srt8Pentru a ne incanta ochiul dornic de a vedea un muscle veritabil, aruncam cu o privire spre Chrysler 300 SRT8 pe care producatorul il numeste cea mai buna combinatie intre performanta si lux si care are ce in SUA se numeste "Poker face".

Noul Chrysler 300 SRT8 2012, da cele mai inalte performante din gama lui, avand un motor de 6.4 litri V8 Hemi, frane masive Brembo, jante usoare forjate, nenumarate ore de tuning si o multime de imbunatatiri cosmetice. Este fara indoiala un sedan sport extremn de impresionant.

Din exterior SRT8 se distinge prin luminile pe baza LED, 4 tevi de evacuare dispuse cate 2, de 4 inch, jantele de 20 inch si garda mai lasata cu jumatate de inch fata de predecesorul sau.

Interiorul incepe imbracat in piele, volan SRT incalzit, cu schimbatoare de metal pe fiecare parte. In consola avem fibra de carbon cu nuante black gloss si crom. Scaune sport standard incalzite si ventilate. Pedalele sunt din metal cu mici denivelari de cauciuc pentru aderenta mai buna.

Va lasam sa priviti imaginile de mai jos pentru a va convinge de toate aceste aspecte.


Citeste si istoria marcii CHRYSLER

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Chrysler 300 SRT8 2012

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Chrysler 300 SRT8 2012
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Inceputurile liniilor de asamblare auto

Inceputurile liniei de asamblare. Pe la inceputurile anilor 1900, masinile pe benzina au inceput sa depaseasca in vanzari celelalte autoturisme. Piata pentru automobile economice crestea si nevoia pentru productia industriala isi facea simtita prezenta. Primi fabricanti de autoturisme a fost Franta : Panhard & Levassor (1889) si peugeot ( 1891). Prin fabricanti de autovehicule ne referim la constructori ai intregului vehicul pentru vanzare si nu doar la inventatorii motoarelor ce au experimentat doar pent

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn