Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Cateva motive pentru care autostrazile germane sunt mai bune decat oricare autostrazi

2016-03-31 16:54:50
video: nu | vizualizari: 1303

autostrada germaniaNu doar ca europenii masinile mai bune decat ale americanilor, ei mai au si cele mai bune drumuri din lume.
Da, in Germania poti merge tare, chiar foarte tare, dar nu doar asta este diferenta. Mai jos sunt expuse opt motive care fac ca sistemul de autostrazi german sa fie uimitor.

1. Da, chiar nu exista limita de viteza.
Unul dintre lucrurile pe care toti il stiu despre Autobahn este faptul ca poti sa conduci cat vrei de repede. Asta este adevarat dar exista si zone unde sunt limitari de viteza si asta este un lucru bun.
Cu toate ca nu intregul sistem de autostrazi germane beneficiaza de viteza nelimitata, tot este de ajuns ca sa ajungi dintr-un punct in altul mai repede decat in alte state.
limita de viteza germania

2. Soferii germani sunt speciali datorita sistemului strict de obtinere a permisului de conducere.
Pentru a obtine permisul de conducere trebuie sa iei "tone" de lectii de conducere, inclusiv cateva ore in care esti implicat in traficul real de pe autostrada, adica in trafic de mare viteza.
Soferii trebuie sa fie antrenati pentru acordarea primului ajutor medical iar examenul este foarte dificil.
Dar soferi mai buni insemana accidente mai putine iar accidente putine inseamna mai putin morti: Germania are cea mai mica rata de mortalitate din accidente rutiere.
Scoala poate dura si pana la sase luni si te-ar putea costa in jur de 2.000 de euro.
scoala soferi germania

3. Drumurile sunt foarte bine intretinute
Pentru a face fata traficului de mare viteza, suprafetele autostarzilor germane contin mai multe starturi de asfalt. Ele sunt inspectate regulat pentru descoperirea neregulilor aparute la suprafata asfaltului sau de orice fel. Daca este ceva descoperit in cadrul acelor inspectii, intreaga zona este inlocuita.
intretinere autostrazi

4. Depasirea prin stanga este stricta.
Pe Autobahn, ca pe majoritatea drumurilor din lume, banda din stanga este strict pentru depasire; pentru orice altceva....mergi pe dreapta. Daca nu depasesti pe nimeni ci doar conduci, trebuie sa te muti pe banda din dreapta, astfel incat banda din stanga sa fie pe cat posibil libera. Teoretic, si in celellate tari se aplica aceasta regula dar in Germania chiar se respecta. Datorita faptului ca germanii acorda foarte mare atentie acestei reguli, traficul din Germania este fluent.
depasire autostrada

5. Masinile din Germania trebuie sa aiba inspectii tehnice regulate si foarte severe pentru a putea circula.
Aceste inspectii fac ca numarul de potentiale masini periculoase sa fie cat mai mic, protejand astfel pe ocupantii lor si pe ceilalti participanti la trafic.
Inspectiile tehnice din alte tari pot parea o gluma fata de cele din Germania.

6. Politia este foarte rar vazuta pe autostrada.
De obicei, cand vezi masina politiei rutiere devii nervos, chiar daca nu ai facut nimic ilegal. Ei bine, pe autostrazile germane nu trebuie sa iti faci griji de acest fel. Se intampla foarte rar sa vezi masina politiei pe autostarzile germane, iar daca o vezi nu trebuie sa iti faci griji deloc(doar daca nu ai depasit limita de viteza in zona in care acest lucru este prevazut sau daca stai prea aproape fata de autovehiculul din fata ta). Ar fi bine sa nu faci asta!
politie autoban

7. Distanta intre autovehicule este puternic reglementata.
Chiar daca nu sunt multe masini de politie pe autostrazile din Germania, daca esti prins ca nu pastrezi o distanta de siguranta intre autoturismul tau si cel din fata ta, risti o amenda destul de mare sau chiar retinerea permisului. Ca sa ai idee ce dsitanta trebuie sa pastrezi, imparti viteza cu care conduci la doi iar rezultatul este numarul de metri care trebuie pastrat intre cele doua autoturisme.

8. Destul de important: conduci fara taxe de drum.
Momentan, singurele autovehicule care trebuie sa plateasca taxa de drum sunt camioanele. Este un lucru bun deoarece nu trebuie sa scoti bani din buzunar si nici sa reduci viteza atunci cand ajungi la ghiseele de taxare, cum se intampla in alte state.


Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Cateva motive pentru care autostrazile germane sunt mai bune decat oricare autostrazi
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet

Inceputurile liniilor de asamblare auto

Inceputurile liniei de asamblare. Pe la inceputurile anilor 1900, masinile pe benzina au inceput sa depaseasca in vanzari celelalte autoturisme. Piata pentru automobile economice crestea si nevoia pentru productia industriala isi facea simtita prezenta. Primi fabricanti de autoturisme a fost Franta : Panhard & Levassor (1889) si peugeot ( 1891). Prin fabricanti de autovehicule ne referim la constructori ai intregului vehicul pentru vanzare si nu doar la inventatorii motoarelor ce au experimentat doar pent