Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Bugatti Galibier 16C cu patru usi a primit unda verde

2011-04-02 18:23:24
video: nu | vizualizari: 8608

bugatti galibierZvonurile conform carora versiunea de serie a lui Bugatti 16C va intra in productie au revenit, dar de aceasta data din partea unei surse care ca este apropiata de cei care iau decizii la Volkswagen.
Pentru cei care nu stiti amanunte despre Galibier, iata o scurta lista: 800 de CP, patru usi,opulenta Bugatti si un pret de lista de 1.4 milioane de dolari. Asa cum sugereaza si numele, Galibier are un motor in 16 cilindri, de 8 litri, turbo care face din aceasta masina un sedan extrem de puternic si rapid.

Odata cu dezvaluirea lui Ferrari FF cu patru locuri(dar doar doua usi), reluarea in calcul a proiectului Lamborghini Estoque, se pare ca piata sedanurilor sportive de luz explodeaza.
Inca nu se stie cand va fi lansata masina dar este posibil ca Bugatti sa faca aceasta miscare pana la sfarsitul anului 2012.


Citeste si istoria marcii BUGATTI

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Bugatti Galibier 16C cu patru usi a primit unda verde

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Bugatti Galibier 16C cu patru usi a primit unda verde
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Inceputurile liniilor de asamblare auto

Inceputurile liniei de asamblare. Pe la inceputurile anilor 1900, masinile pe benzina au inceput sa depaseasca in vanzari celelalte autoturisme. Piata pentru automobile economice crestea si nevoia pentru productia industriala isi facea simtita prezenta. Primi fabricanti de autoturisme a fost Franta : Panhard & Levassor (1889) si peugeot ( 1891). Prin fabricanti de autovehicule ne referim la constructori ai intregului vehicul pentru vanzare si nu doar la inventatorii motoarelor ce au experimentat doar pent

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au