Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Bugatti 57SC Atlantic-cea mai scumpa masina din lume

2010-05-06 00:00:00
video: nu | vizualizari: 28324

bugatti 57sc atlanticUnul dintre cele doua exemplare Bugatti 57SC Atlantic produse in 1936 si ramase inca intregi a fost vandut pentru o suma cuprinsa intre 30 si 40 milioane dolari, devenind astfel cea mai scumpa masina din lume. Masina a fost cumparata de Mullin Automotive Museum, iar in spatele tranzactiei s-ar afla un colectionar de masini clasice anonim, scrie Wall Street Journal. Bugatti 57SC Atlantic din 1936 este un model cunoscut in lumea colectionarilor de masini ca fiind unul dintre cele mai dorite automobile din lume.
Dupa aceasta tranzactie, masina care a detinut pana in prezent titlul de cea mai scumpa din lume, un Ferrari Testarossa din 1957, cade pe locul al doilea in topul celor mai scumpe tranzactii cu masini de pe glob. Acest Ferrari a fost vandut anul trecut, la o licitatie in Italia, pentru 12,2 milioane dolari.

Bugatti 57SC Atlantic a fost construit pe baza conceptului Aerolithe Electron Coupe, prezentat in 1935 la Salonul Auto de la Paris.

Masina a fost construita de Jean Bugatti, fiul lui Ettore Bugatti – fondatorul producatorului auto Bugatti.

La fel ca orice al Bugatii, masina era foarte avansata tehnologic pentru vremea ei si era considerata o capodopera de design.

Au fost fabricate doar trei masini de serie Bugatti 57SC Atlantic, iar in prezent mai exista doua. Una este cea care a facut obiectul acestei tranzactii si o alta se afla in posesia designerului vestimentar Ralph Lauren.

sursa: stiriauto.ro


Citeste si istoria marcii BUGATTI

Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Bugatti 57SC Atlantic-cea mai scumpa masina din lume
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn

Primele automobile fabricate in Romania

Istoria automobilului romanesc nu are, din pacate, prea multe file.Majoritatea romanilor considera Dacia ca fiind primul automobil fabricat in Romania. Unii stiu ca la sfarsitul anilor 1930 au fost asamblate in Bucuresti automobile Ford.Putini stiu insa ca in urma cu aproape 90 de ani, in 1908 lua fiinta la Arad fabrica de automobile MARTA. Din multitudinea de firme auto aparute in Europa Centrala, inaintea Primului Razboi Mondial, doar cateva au mai rezistat pana in zilele noastre:Steyr, Austro-Daimler, Puch, Raba, Pra