Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Bugatti 57SC Atlantic-cea mai scumpa masina din lume

2010-05-06 00:00:00
video: nu | vizualizari: 26674

bugatti 57sc atlanticUnul dintre cele doua exemplare Bugatti 57SC Atlantic produse in 1936 si ramase inca intregi a fost vandut pentru o suma cuprinsa intre 30 si 40 milioane dolari, devenind astfel cea mai scumpa masina din lume. Masina a fost cumparata de Mullin Automotive Museum, iar in spatele tranzactiei s-ar afla un colectionar de masini clasice anonim, scrie Wall Street Journal. Bugatti 57SC Atlantic din 1936 este un model cunoscut in lumea colectionarilor de masini ca fiind unul dintre cele mai dorite automobile din lume.
Dupa aceasta tranzactie, masina care a detinut pana in prezent titlul de cea mai scumpa din lume, un Ferrari Testarossa din 1957, cade pe locul al doilea in topul celor mai scumpe tranzactii cu masini de pe glob. Acest Ferrari a fost vandut anul trecut, la o licitatie in Italia, pentru 12,2 milioane dolari.

Bugatti 57SC Atlantic a fost construit pe baza conceptului Aerolithe Electron Coupe, prezentat in 1935 la Salonul Auto de la Paris.

Masina a fost construita de Jean Bugatti, fiul lui Ettore Bugatti – fondatorul producatorului auto Bugatti.

La fel ca orice al Bugatii, masina era foarte avansata tehnologic pentru vremea ei si era considerata o capodopera de design.

Au fost fabricate doar trei masini de serie Bugatti 57SC Atlantic, iar in prezent mai exista doua. Una este cea care a facut obiectul acestei tranzactii si o alta se afla in posesia designerului vestimentar Ralph Lauren.

sursa: stiriauto.ro


Citeste si istoria marcii BUGATTI

Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Bugatti 57SC Atlantic-cea mai scumpa masina din lume
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au