Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

BMW X7 va avea sapte locuri

2011-05-27 10:04:41
video: nu | vizualizari: 24674

bmw x7Se implinesc aproape opt luni de la ultima runda de discutii despre BMW X7 si se pare ca este timpul pentru un nou inceput.
Conform celor de la Automobile Magazine, BMW va relua in calcul proiectul X7. Avand numele de cod F17, viitorul X7 va avea un ampatament marit, dar pe aceeasi platforma a mui X5 si X6. Ampatamantul marit este necesar pentru a face loc celor trei randuri de scaune, noul X7 avand sapte locuri, concurand la aceasta categorie direct cu Mercedes-Benz GL si cu un posibil Audi Q9. In acest fel, cei de la BMW vor completa gama SUV-urilor X1, X3, X4 si X6.

Se mai zvoneste ca viitorul X7 va fi pregatit pentru lansare in 2013.

Noul model va fi construit in mod special pentru pietele din America de Nord, China si Rusia, dar, dupa cum se stie deja, X5 si X6 nu stau prea bine la economia de combustibil, aceasta fiind o problema majora care trebuie rezolvata de cei dela BMW, problema rzolvabila prin folosirea unui hibrid.


Citeste si istoria marcii BMW

Categorii articole


2 comentarii pentru articolul -- BMW X7 va avea sapte locuri
  • avatar
    naomy 2011-10-31 21:11:05

    cand apare ???

  • avatar
    bordeanu ionut 2011-11-21 11:15:15

    parca e x6

Marci auto

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn