Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Automobilele Sandero mai scumpe in Romania decat in Germania

2011-05-04 02:57:35
video: nu | vizualizari: 9726

pret dacia sanderoAutomobilele Sandero sunt mai scumpe în România decât în ţări cu un PIB per capita de patru ori mai mare şi salarii de şapte ori mai mari, cum sunt Spania, Italia sau Germania.
Astfel în România Sandero costă 7.250 de euro, în timp ce în Italia costă 6.950 de euro, iar în Spania şi Germania porneşte de la 6.990 de euro.
Comparaţia este făcută la autoturisme având acelaşi nivel de echipare şi cu toate taxele incluse.

"Politica de preţuri a oricărui constructor de automobile este determinată de mai mulţi factori precum poziţionarea dorită pe piaţă, condiţiile fiscale din ţara respectivă, dar şi structura gamei şi nivelul de echipare. Spre exemplu, gama Sandero nu este aceeaşi în Brazilia, Rusia, Africa de Sud sau Bulgaria", au declarat reprezentanţii Dacia.

[ sursa: zf.ro ]


Citeste si istoria marcii DACIA

Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Automobilele Sandero mai scumpe in Romania decat in Germania
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn