Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Automobilele Sandero mai scumpe in Romania decat in Germania

2011-05-04 02:57:35
video: nu | vizualizari: 9881

pret dacia sanderoAutomobilele Sandero sunt mai scumpe în România decât în ţări cu un PIB per capita de patru ori mai mare şi salarii de şapte ori mai mari, cum sunt Spania, Italia sau Germania.
Astfel în România Sandero costă 7.250 de euro, în timp ce în Italia costă 6.950 de euro, iar în Spania şi Germania porneşte de la 6.990 de euro.
Comparaţia este făcută la autoturisme având acelaşi nivel de echipare şi cu toate taxele incluse.

"Politica de preţuri a oricărui constructor de automobile este determinată de mai mulţi factori precum poziţionarea dorită pe piaţă, condiţiile fiscale din ţara respectivă, dar şi structura gamei şi nivelul de echipare. Spre exemplu, gama Sandero nu este aceeaşi în Brazilia, Rusia, Africa de Sud sau Bulgaria", au declarat reprezentanţii Dacia.

[ sursa: zf.ro ]


Citeste si istoria marcii DACIA

Categorii articole


Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Automobilele Sandero mai scumpe in Romania decat in Germania
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn