Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Audi A3 Concept

2011-03-01 22:58:12
video: da | vizualizari: 10761

Audi A3 Concept    Audi A3 Concept măsoara 4,44 metri lungime, 1,84 metri lăţime şi doar 1,39 metri înălţime - proporţii ce-i subliniază caracterul dinamic. Designul reprezintă limbajul tipic Audi de eleganţă sportivă. Grila single-frame din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP) este integrată în partea frontală, oferind un aspect sculptat vehiculului. Farurile reprezintă o nouă evoluţie a tehnologiei LED, o inovaţie revoluţionară de la Audi. Din lateral, Audi A3 Concept este imediat recunoscut ca un Audi. Carcasele oglinzilor exterioare sunt realizate din aluminiu şi CFRP, având un profil sportiv. Mânerele uşilor, cu clapete vopsite în argintiu sunt ascunse, dar când şoferul le atinge, acestea se extind electric.

    Audi A3 concept are sub capotă un motor pe benzină în cinci cilindri ce combină tehnologia turbo şi injecţia directă FSI. Dintr-o cilindree de 2,5 litri motorul dezvoltă 300 kW (408 CP) şi un cuplu maxim de 500 Nm, disponibil între 1.600 şi 5.300 rpm. Transmisia este asigurată de o cutie S tronic cu 7 trepte iar tracţiunea este quattro.

    Astfel, sedan-ul Audi A3 accelerează de la 0-100 km/h în 4,1 secunde iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h. în ciuda acestor performanţe dinamice, consumul său mediu este de doar 9,1 litri/100 km şi emite doar 212 grame CO2/km.


Citeste si istoria marcii AUDI

Categorii articole


Galerie foto pentru articolul --- Audi A3 Concept

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Audi A3 Concept
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Inceputurile liniilor de asamblare auto

Inceputurile liniei de asamblare. Pe la inceputurile anilor 1900, masinile pe benzina au inceput sa depaseasca in vanzari celelalte autoturisme. Piata pentru automobile economice crestea si nevoia pentru productia industriala isi facea simtita prezenta. Primi fabricanti de autoturisme a fost Franta : Panhard & Levassor (1889) si peugeot ( 1891). Prin fabricanti de autovehicule ne referim la constructori ai intregului vehicul pentru vanzare si nu doar la inventatorii motoarelor ce au experimentat doar pent

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn