Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

August-Horch - biografie

Nu 8 Vizualizari: 21393

August-HorchAugust Horch (12 Octombrie 1868 - 3 Februarie 1951) a fost un inginer german  si un pionier al automobilelor, fondatorul gigantului producator care  devine în cele din urmă Audi.
Horch a fost născut în Winningen, Moselle şi a fost educat în Mittweida. August Horch a lucrat pentru Karl Benz din 1896, înainte de fondarea A. Horch & Cie, în noiembrie 1899, în Ehrenfeld, Köln, Germania.
Primul automobile Horch a fost construită în 1901. Compania sa mutat la Reichenbach in anul 1902 si Zwickau în 1904. Horch a părăsit compania în 1909 după o dispută, şi a înfiinţat concurenta în Zwickau.
Noua sa firma s-a numit initial Horch Automobil-Werke GmbH, dar urmare a unei dispute juridice asupra numelui Horch, el a fost obligat să îşi schimbe numele companiei.
Instanţa a decis că Horch era o marcă înregistrată în numele foştilor parteneri ai lui August Horch si Horch  nu avea dreptul sa il foloseasca.
în consecinţă, Horch a redenumit compania lui Audi Automobilwerke GmbH in 1910, Audi fiind latinizarea lui Horch.
Primele patru inele.
în august 1928, inginerul danez Jorgen Skafte Rasmussen de la DKW a dobândit participaţie majoritara la Audiwerke.
în iunie 1932 Audi, DKW, Horch si Wanderer au fuzionat pentru a forma Auto Union AG, logo-ul noii companii a fost cele patru inele interconectate, unul pentru fiecare dintre companiile fondatoare.
Horch a fost în consiliul de administratir al Auto Union.


Personalitati auto

Categorii articole

Theme Forest
Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- August-Horch
Fii primul care comenteaza acest articol!

Istoria automobilului

Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de la distante mult mai mari. Astfel, el a construit, folosindu-si inteligenta cu care este inzestrat, diferite mijloace de transport, de la cele mai rudimentare, atingand apogeul in sec. al XIX-lea, odata cu inventia automobilului. istorie automobil. Prima constructie considerata vehicul, in sensul de constructie destinata transportului a fost targa purtata de oameni. Apoi, aceasta a evoluat, deoarece omul a ajun

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet