Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

August-Horch - biografie

Nu 8 Vizualizari: 20256

August-HorchAugust Horch (12 Octombrie 1868 - 3 Februarie 1951) a fost un inginer german  si un pionier al automobilelor, fondatorul gigantului producator care  devine în cele din urmă Audi.
Horch a fost născut în Winningen, Moselle şi a fost educat în Mittweida. August Horch a lucrat pentru Karl Benz din 1896, înainte de fondarea A. Horch & Cie, în noiembrie 1899, în Ehrenfeld, Köln, Germania.
Primul automobile Horch a fost construită în 1901. Compania sa mutat la Reichenbach in anul 1902 si Zwickau în 1904. Horch a părăsit compania în 1909 după o dispută, şi a înfiinţat concurenta în Zwickau.
Noua sa firma s-a numit initial Horch Automobil-Werke GmbH, dar urmare a unei dispute juridice asupra numelui Horch, el a fost obligat să îşi schimbe numele companiei.
Instanţa a decis că Horch era o marcă înregistrată în numele foştilor parteneri ai lui August Horch si Horch  nu avea dreptul sa il foloseasca.
în consecinţă, Horch a redenumit compania lui Audi Automobilwerke GmbH in 1910, Audi fiind latinizarea lui Horch.
Primele patru inele.
în august 1928, inginerul danez Jorgen Skafte Rasmussen de la DKW a dobândit participaţie majoritara la Audiwerke.
în iunie 1932 Audi, DKW, Horch si Wanderer au fuzionat pentru a forma Auto Union AG, logo-ul noii companii a fost cele patru inele interconectate, unul pentru fiecare dintre companiile fondatoare.
Horch a fost în consiliul de administratir al Auto Union.


Personalitati auto

Categorii articole

Theme Forest
Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- August-Horch
Fii primul care comenteaza acest articol!

Primele automobile fabricate in Romania

Istoria automobilului romanesc nu are, din pacate, prea multe file.Majoritatea romanilor considera Dacia ca fiind primul automobil fabricat in Romania. Unii stiu ca la sfarsitul anilor 1930 au fost asamblate in Bucuresti automobile Ford.Putini stiu insa ca in urma cu aproape 90 de ani, in 1908 lua fiinta la Arad fabrica de automobile MARTA. Din multitudinea de firme auto aparute in Europa Centrala, inaintea Primului Razboi Mondial, doar cateva au mai rezistat pana in zilele noastre:Steyr, Austro-Daimler, Puch, Raba, Pra

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn