Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

August-Horch - biografie

Nu 8 Vizualizari: 20691

August-HorchAugust Horch (12 Octombrie 1868 - 3 Februarie 1951) a fost un inginer german  si un pionier al automobilelor, fondatorul gigantului producator care  devine în cele din urmă Audi.
Horch a fost născut în Winningen, Moselle şi a fost educat în Mittweida. August Horch a lucrat pentru Karl Benz din 1896, înainte de fondarea A. Horch & Cie, în noiembrie 1899, în Ehrenfeld, Köln, Germania.
Primul automobile Horch a fost construită în 1901. Compania sa mutat la Reichenbach in anul 1902 si Zwickau în 1904. Horch a părăsit compania în 1909 după o dispută, şi a înfiinţat concurenta în Zwickau.
Noua sa firma s-a numit initial Horch Automobil-Werke GmbH, dar urmare a unei dispute juridice asupra numelui Horch, el a fost obligat să îşi schimbe numele companiei.
Instanţa a decis că Horch era o marcă înregistrată în numele foştilor parteneri ai lui August Horch si Horch  nu avea dreptul sa il foloseasca.
în consecinţă, Horch a redenumit compania lui Audi Automobilwerke GmbH in 1910, Audi fiind latinizarea lui Horch.
Primele patru inele.
în august 1928, inginerul danez Jorgen Skafte Rasmussen de la DKW a dobândit participaţie majoritara la Audiwerke.
în iunie 1932 Audi, DKW, Horch si Wanderer au fuzionat pentru a forma Auto Union AG, logo-ul noii companii a fost cele patru inele interconectate, unul pentru fiecare dintre companiile fondatoare.
Horch a fost în consiliul de administratir al Auto Union.


Personalitati auto

Categorii articole

Theme Forest
Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- August-Horch
Fii primul care comenteaza acest articol!

Istoria masinilor electrice

Intre anii 1832 si 1839 ( un se stie anul exact), Robert Anderson al Scotiei a inventat primul mijloc de transport electric. Un autovehicul electric, la scara mica a fost proiectat de de Profesorul Stratingh al Groningen, Olanda si a fost construit de asistentul sau Christopher Becker in 1835. Autovehicule electrice practice au fost inventate de americanii Thomas Davenport si Scotsmen Robert Davidson in jurul anului 1842. Ambii inventatori au fost primii ce au folosit baterii nereincarcabile. Francezul Gaston Plan

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet