Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Istoria marcilor auto

Istoria marcii Nissan

0 actualizat: 0000-00-00
nissan gtr

nissan logoNissan este o companie japoneza producatoare de automobile, infiintata in anul 1933. In anul 1999, companiile Renault si Nissan au format o alianta, compania rezultata având numele de Renault-Nissan. Numar de angajati in 2008: 180.535 Cifra de afaceri in 2007: 10.824,2 billion yen (66,35 miliarde Euro) Venit net in 2007: 482,3 billion yen (2,96 miliarde Euro) 1933 - Aparitia Nissan Jidosha- Seido Ltd. ia nastere in Yokohama, dupa uniunea dintre Nikon Sangyo Company si Tobata Imono Company. Noua companie, condusa de catre stralucitul Yoshisuke Aikawa, isi asuma raspunderea fabricarii de Datsun-uri. 1934 Nihon Sangyo devine proprietar unic al companiei si o denumeste Nissan Motor Company Ldt. 1935 Primul autoturism Datsun iese din fabrica de la Yokohama. Incepe productia la scara mare a vehiculel

vezi articol
Cele mai citite articole despre istoria marcilor
Citeste si ultimele stiri despre marca NISSAN

Colectie de evenimente istorice din industria auto, intamplate de-a lungul timpului, organizate pe zile. Evenimentele zilei de astazi.

Vezi Evenimentele

S-a intamplat astazi in industria automobilului

  • 24 August 1832 A murit Nicolas Carnot

    nicolas carnotNicolas Carnot, un fizician si inginer militar francez, a fost un pionier in dezvoltarea motoarelor cu combustie interna. El a murit in acesta zi, la varsta de 36 de ani, din cauza holerei.
    El a fost deseori numit "parintele termodinamicii", fiind responsabil de concepte cum ar fi Eficienta Carnot, Teorema Carnot, Motoarele Termice Carnot si altele.
    Carnot s-a nascut in Paris, in 1796; la 16 ani a urmat cursurile Scolii Politehnice. Dupa absolvire, Carnot a devenit ofiter in Armata Franceza. ... citeste mai departe

Istoria marcii -- Rover --

Actualizat:0000-00-00 | 29860 Vizualizari

The Rover Company was a British automobile manufacturing company originally founded asStarley & Sutton Co. of Coventry in 1878. After developing the template for the modern bicycle with its Rover

vezi articol

Istoria marcii -- Honda --

Actualizat:0000-00-00 | 22635 Vizualizari

Honda este o companie unica printre producatorii de autoturisme japonezi. 1946 Octombrie Soichiro Honda infiinteaza societatea care va purta numele Honda Motor Co.; 1948 Februarie Constructia fabrici

vezi articol

Istoria marcii -- UAZ --

Actualizat:0000-00-00 | 24099 Vizualizari

Abrevierea UAZ vine de la Ulyanovsky Automobilny Zavod, o uzina de automobil situata in Ulyanovsk, Rusia. Fondata in 1942, in timpul celui de-al doilea Razboi Mondial, UAZ initial a utilizat echipamen

vezi articol

Istoria marcii -- Subaru --

Actualizat:0000-00-00 | 23719 Vizualizari

Subaru este un producator japonez de automobile, fiind o filiala a Fuji Heavy Industries. General Motors a avut actiuni in proportie de 20% din Fuji Heavy din 1999 pâna in 2005, când a v&a

vezi articol

Biografie personalitati din industria auto

Giovanni Agnelli

16656 Vizualizari

Familia Agnelli este una dintre cele mai importante familii ale capitalismului italian. Giovanni Agnelli a fost si este figura centrala a acestei familii. Cavaler al Marii Cruci OMRI - titlu de merit

vezi articol

Henry Ford

24319 Vizualizari

Henry Ford (n. 30 iulie 1863- d. 7 aprilie 1947) a fost fondator al industriei americane de automobile, a intemeiat Ford Motors Company (1903), autor al unui nou mod de organizare a productiei industr

vezi articol

Aurel Persu

34280 Vizualizari

Aurel Persu, nascut pe 26 Decembrie 1890, decedat pe 5 Mai 1977, a fost un inginer mecanic roman, constructorul primului autovehicul cu profil aerodinamic din lume. A urmat Scoala Superioara Tehnica d

vezi articol

Karl Benz

46589 Vizualizari

Karl Benz s-a nascut la data de 25 noiembrie 1844. Tatal sau, mecanic de locomotiva, a murit când Karl avea doi ani, iar mama sa, in ciuda resurselor financiare limitate, s-a asigurat ca fiul ei

vezi articol

Cadillacul lui Draculla

3 05 noiembrie 2010
Da 8 Vizualizari: 15398
cadillac fleetwood 1947

Ce cauta la Madrid un vechi Cadillac de protocol cu numar de inmatriculare romanesc? Acest Cadillac Fleetwood din 1947, apartinand seriei 75, cu ampatament marit, dispare in secret intr-un cimitir de masini, intrucat posesorul sau, Partidul Cominist Spaniol (P.C.S.), a fost aruncat intr-o noua criza dupa marile schimbari petrecute in Est. In plus, greoiul vehicul era serios deteriorat, punte fata, suspensia dreapta fata, ca si aripa spate capota motorului, fiind avariate si prezentand serioase urme de incendiu. Oare ce se intamplase? O fotocopie a unei scrisori oficiale precizeaza ca P.C.S. este posesorul de drept al unui Cadillac- Limousine cu numar de inmatriculare romanesc 1-B-6451, scuti

vezi articol
Meniu


Concept cars and specials
car

Categorii articole
  • Stiri auto (444)
  • Automobile istorice (9)
  • Istorie marci (83)
  • Evenimente (396)
  • Personalitati (10)
  • Curiozitati (94)
  • Diverse (7)

Istoria masinilor electrice

Intre anii 1832 si 1839 ( un se stie anul exact), Robert Anderson al Scotiei a inventat primul mijloc de transport electric. Un autovehicul electric, la scara mica a fost proiectat de de Profesorul Stratingh al Groningen, Olanda si a fost construit de asistentul sau Christopher Becker in 1835. Autovehicule electrice practice au fost inventate de americanii Thomas Davenport si Scotsmen Robert Davidson in jurul anului 1842. Ambii inventatori au fost primii ce au folosit baterii nereincarcabile. Francezul Gaston Plan

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet