Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Istoria marcii Wiesmann

Da 8 Vizualizari: 25679

wiesmann wiesmann logoThe company was founded in 1985 by the brothers Martin Wiesmann (graduate engineer) and Friedhelm Wiesmann (bachelor of commerce). The cars are made by hand in manufactured by hand in Dulmen.

The German sports car manufacturer Wiesmann builds puristic sports cars in a classic design along with the most modern technology. Since 1988, individual sports cars have been hand-crafted right down to the finest detail, at the factory founded by the Friedhelm brothers and Martin Wiesmann. The high quality equipment is geared towards the personal requirements of the customer. Every Wiesmann roadster and GT is therefore genuinely unique and is like no other sports car when it comes to exclusive and individual enjoyment of driving. More than 750 roadster drivers and over 210 GT drivers worldwide experience this unique enjoyment. At the factory in Dülmen, Westphalia, as well as at 29 international distribution partners, the Wiesmann Roadster MF3, Wiesmann GT MF4 and Wiesmann GT MF5 models are available to try.

Marci auto

Categorii articole


libertatea cuvant stiri news

Inca nu sunt imagini pentru acest articol --- Wiesmann

Nici un videoclip pentru --- Wiesmann

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Wiesmann
Fii primul care comenteaza acest articol!

Istoria masinilor electrice

Intre anii 1832 si 1839 ( un se stie anul exact), Robert Anderson al Scotiei a inventat primul mijloc de transport electric. Un autovehicul electric, la scara mica a fost proiectat de de Profesorul Stratingh al Groningen, Olanda si a fost construit de asistentul sau Christopher Becker in 1835. Autovehicule electrice practice au fost inventate de americanii Thomas Davenport si Scotsmen Robert Davidson in jurul anului 1842. Ambii inventatori au fost primii ce au folosit baterii nereincarcabile. Francezul Gaston Plan

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn