Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Istoria marcii UAZ

Da 8 Vizualizari: 23856

uaz uaz logoAbrevierea UAZ vine de la Ulyanovsky Automobilny Zavod, o uzina de automobil situata in Ulyanovsk, Rusia. Fondata in 1942, in timpul celui de-al doilea Razboi Mondial, UAZ initial a utilizat echipamente evacuate si personal din uzina de automobile moscovita, ZIL(Zavod Imeni Likhacheva).
In diferite perioade de timp UAZ a produs camioane, vehicule militare si paralimitare.Astazi, UAZ apartine de JSC(SeverStal Auto) si continua producerea de autovehicule pentru pasageri, camioan si mocrobuze pentru servicii speciale.
Autovehiculul de pasageri UAZ 469 era un autovehicul tot-teren, cu tractiune integrala si era produsa in doua modele:cu acoperis usor si din panou. De asemenea erau doua versiuni:una ,UAZ 469 si una civila UAZ 469B.
Versiunea militara avea garda la sol marita(300 mm fata de versiunea standard care avea 220m).Inca din 1972 cand acest vehicul a vazut lumina zilei, a beneficiat de o inalta folosinta din partea Armatei Rosii si a tarilor componente ale Tratatului de la Varsovia.
In 1885, modelele 469 au fost inlocuite cu UAZ 3151(versiunea militara) si UAZ 31512(versiunea civila).
In ziua de astazi aceste modele sunt disponibile doar pentru Armata Ruseasca. Civilii au acces ;a modelele moderne care satisfac toate cererile de echipament impuse de o masina de acest tip din Rusia.

Marci auto

Categorii articole


libertatea cuvant stiri news

Inca nu sunt imagini pentru acest articol --- UAZ

Nici un videoclip pentru --- UAZ

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- UAZ
Fii primul care comenteaza acest articol!

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn