Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Istoria marcii SsangYong

Da 8 Vizualizari: 22699

ssangyong korando ssang yong logoNumele adoptat de constructorul coreean in anul 1988 isi are originea intr-o legenda orientala despre doi dragoni inseparabili care au asteptat timp de 1000 de ani pentru a putea zbura catre raiul dragonilor.
Pentru aceasta le era necesar cate un cintamani fiecaruia dintre ei, insa, la sfarsitul celor o mie de ani, zeul cerului le-a trimis doar unul singur.
Fiecare dragon l-a indemnat pe celalalt sa foloseasca acel cintamani pentru a-si indeplini visul, pana cand a trecut prea mult timp si nici unul nu a mai putut sa plece.
Impresionat, zeul cerului le-a mai trimis dragonilor un cintamani si cei doi dragoni au ajuns in rai impreuna.
SsangYong intruchipeaza prin inovatie si tehnologii performante caracterul puternic al dragonilor legendari.

Istoria Ssangyong a inceput in 1954 cand Hadongwahn Motor a fost fondata. A fost mai tarziu renumita Dong-A Motor. Compania a devenit un producator de camioane, masini de pompieri si alte vehicule speciale pe parcursul aniilor 70 La inceputul aniilor 80, Dong-A a achizitionat producatorul de SUVuri Keowha, care producea masini 4x4 sub licenta Jeep. Nou fuzionata companie a fost redenumita Ssangyong si a inceput sa-si concentreze productia pe SUVuri. Punctul de cotitura a venit in 1991,cand a semnat un acord cu Mercedes pentru transferul de tehnologie de motoare si asistenta in crearea de vehicule comerciale usoare. De aceea vedem azi atat de multe masini si SUVuri Ssangyong echipate cu motoare Mercedes in sase cilindri. Modelele Musso din 1993 si Korando din 1996, au deschis cu succes piata SUVuril la nivel mondial. Mai tarziu, Mercedes a ajutat Ssangyong sa dezvolte cu success primul sau sedan- masina de lux Chairman. Pentru a produce motoarele Mercedes, Ssangyong a construit o a doua fabrica in Changwon. Politica de expansiune agresiva dusa de companie au adus-o la faliment in timpul recesiunii din 1998. Compania a fost cumparata de Daewoo si SUVurile sale si modelul Chairman au fost aduse sub sigla Daewoo. Numele de Ssangyong a disparut pana in 2000, cand Daewoo a intrat si ea la randul ei in faliment. Ssangyong, avand o baza puternica in SUVuri si o perspectiva buna pe piata globala de SUVuri, a primit sustinere din partea creditorilor si s-a detasat de Daewoo. In 2004, producatorul chinez de masini SAIC a obtinur controlul actiunilor Ssangyong si a devenit noul proprietar. Ssangyong este firma coreana specializata in masini de teren. Multumita tehnologiei transferata de la Mercedes-Benz, a dezvoltat niste masini de teren bune pornind de la zero. De asmenea nu uitati de luxosul sedan, Chairman, cea mai buna masina de lux coreana. Avand un volum de un pic peste 100.00 0 de masini pe an ,Ssangyong si-a dat seana ca este o companie mult prea mica pentru a rezista independent pe piata. Astfel a fost vanduta la Daewoo in 1998 si apoi companiei chineze SAIC in 2004 .

1954 - este fondat conglomeratul industrial Hadonghwan Motor Co. ce va prelua mai tarziu numele de SsangYong  si incepe productia autovehiculelor comerciale de tipul camioanelor si autobuzelor
1986 - este achizitionata Keohwa Motors, companie specializata in productia de autoturisme 4x4
1988 - compania preia numele de SsangYong si este lansat modelul Korando Family, primul SUV fabricat in Korea
1991 - incepe colaborarea cu Mecedes-Benz pentru motoarele diesel si pe benzina
1993 - se lanseaza modelul Musso  4WD
1997 - SsangYong lanseaza pe piata limuzina de lux Chairman
2001, septembrie - are loc lansarea modelului Rexton
2003 - lansarea noului Chairman si a noului Rexton
2005, mai - SsangYong lanseaza Kyron
2006 - Face lift Rexton
2007 - Lansare Actyon si SsangYong Pick-up
2007 - Face lift Kyron si Rodius

Marci auto

Categorii articole


libertatea cuvant stiri news

Inca nu sunt imagini pentru acest articol --- SsangYong

Nici un videoclip pentru --- SsangYong

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- SsangYong
Fii primul care comenteaza acest articol!

Istoria masinilor electrice

Intre anii 1832 si 1839 ( un se stie anul exact), Robert Anderson al Scotiei a inventat primul mijloc de transport electric. Un autovehicul electric, la scara mica a fost proiectat de de Profesorul Stratingh al Groningen, Olanda si a fost construit de asistentul sau Christopher Becker in 1835. Autovehicule electrice practice au fost inventate de americanii Thomas Davenport si Scotsmen Robert Davidson in jurul anului 1842. Ambii inventatori au fost primii ce au folosit baterii nereincarcabile. Francezul Gaston Plan

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet