Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Istoria marcii Mitsubishi

Da 8 Vizualizari: 26798

mitsubishi mitsubishi logoGrupul Mitsubishi  este un conglomerat japonez format din diferite firme autonome care impartasesc brandul si mostenirea Mitsubishi. Istoria Mitsubishi Motors incepe acum mai bine de 100 de ani,
in 1870, cand un tanar antreprenor japonez pe nume
Yataro Iwasaki, care lucra pentru stapanul sau Tosa Clan,
decide sa porneasca o afacere pe cont propriu,
o mica companie navala nimita Tsukumo Shokai.
Cele trei diamante
La designul logo-ului companiei sale, Iwasaki s-a folosit de emblema familiei sale care continea trei diamante si de cea a clanului Tosa, care continea trei frunze de stejar unite. Acesta a fost inaintasul logo-ului de azi: trei diamante unite in punctul central. In 1875, Iwasaki a hotarat sa redenumeasca compania sa dupa logo: Trei Diamante sau, in japoneza, Mitsubishi. De atunci, toate companiile care s-au dezvoltat din compania navala au purtat acest nume.
Logo-ul in forma sa finala a fost inregistrat in 1914.
Nu dupa mult timp, compania si-a extins activitatile in noi domenii. De la transportul naval s-a dezvoltat in constructia de nave , apoi in industria grea, productia de petrol si otel, industria chimica, electronice, etc.
     
In 1917 Mitsubishi a creat prima linie de productie de automobile din Japonia, odata cu Mitsubishi Model A, o copie a lui Ford Model T. Un an mai tarziu a aparut prototipul primului camion Mitsubishi.
In 1928 a fost fondata compania aeronautica Mitsubishi care producea Mitsubishi MC-1. Primul autobuz a fost produs in 1932 (FUSO B-46).
In prezent exista peste 35 de companii separate Mitsubishi care produc de la nave, avioane, petrol, gaz, plastic, fibre sintetice, la produse electronice, software si automobile.
In 1970 divizia responsabila cu fabricarea motoarelor pentru automobile s-a constituit intr-o companie independenta numita Mitsubishi Motors Corporation.
Azi, Mitsubishi este prezent pe plan mondial in peste 170 de tari. Din Islanda pana in Turcia si din Irlanda pana in Rusia, Mitsubishi Motors este prezent in peste 30 de tari din Europa.       
Mitsubishi Motors a venit in Europa in 1974 odata cu aparitia primelor modele Lancer si isi continua si in prezent dezvoltarea pe piete noi, cum este si cazul Romaniei.
In decembrie 2002 companiile de distributie si “holding” din Europa au fuzionat creand Mitsubishi Motors Europe. A fost punctul culminant al unui an in care MME si-a schimbat viziunea si s-a reorganizat, cu scopul de a forma o structura logica, unificata a activitatilor pe plan european. Reorganizarea a fost parte a schimbarii Mitsubishi Motors la nivel mondial.
Astazi, de la sediul din Amsterdam, Mitsubishi Motors Europe (MME) conduce o afacere care cuprinde vanzari, marketing si distributie a automobilelor, pieselor de schimb si accesoriilor in Europa.
De la inceputurile companiei Mitsubishi si pana in prezent, activitatea sa s-a modificat, dar experienta in constructia masinilor este un semn distinct pentru toate masinile pe care le oferim. sursa www.cbx.ro

Marci auto

Categorii articole


libertatea cuvant stiri news

Inca nu sunt imagini pentru acest articol --- Mitsubishi

Nici un videoclip pentru --- Mitsubishi

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Mitsubishi
Fii primul care comenteaza acest articol!

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn