Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Istoria marcii Citroen

Da 8 Vizualizari: 23510

classic-citroen citroen logoCitroen este un constructor de automobile francez, cu sediul la Paris, parte a grupului PSA Peugeot Citroen. Compania Citroen a fost infiintata in anul 1919. Numar de angajati la Citroen in 2008: 13.900, din care 6.045 in afara Frantei. In România, compania Citroen a infiintat subsidiara Citroen România in iunie 2007 când a preluat importul marcii pe piata locala de la Automotive Trading Services, companie detinuta de premierul Calin Popescu Tariceanu. Vânzarile Citroen pe piata românesca au ajuns in anul 2007 la 4.951 de unitati, din care 3.666 unitati au fost autoturisme citroen.
Simbolul sagetii duble este prezent pe autovehiculele Marcii Citroen de la fondarea acesteia in 1919. Aceasta nu inseamna, insa, ca sageata dubla nu a evoluat de-a lungul timpului. In ultimii ani, a aparut o tendinta de supradimensionare si stilizare. Simbolul Citroen devine din ce in ce mai vizibil! Prin 1919, primul auto Citroen a fost produs - tipul A. echipat cu un motor de 4-cilindru de 1326 cm cubi (10-fiscale-PS) capacitate, a fost capabil de o viteza de 65 km inceput / h. Unul a fost capabil sa scopul de sase stiluri de organism direct de la fabrica, asta la un moment dat in cazul in care unul are sasiu si motor de la alte avut-o de decizie si completat de o coachworks de alegere! Chiar si roata de rezerva si de iluminat au fost incluse in pretul de F7, 205. Din iunie pâna in decembrie 1919, Citroen produs 2500 de masini. in 1920, au avut deja produse 20200!
De asemenea, in 1920, Citroen testat prima jumatate urmari masini-numita "Autochenilles" folosind brevete de Adolphe Kégresse. in regiunile de netrecut au fost foarte utile, si de fiabilitatea lor ajutat la imbunatatirea reputatiei Citroen ca un producator de automobile.
De jumatate de piste nu au fost folosite doar de catre fortele armate, in drumul de construire si de agricultura, dar si de catre oficiile postale diferite, printre ele Elvetiana ASV care echipate lor "Autochenilles" cu schiuri la fata.in 1921, prima Citroen Taxi a aparut pe strazile din Paris. Stiri mare de la Paris Motor Show, in octombrie a fost de 5 cp tip C, o adevarata masina pentru persoane cu motor de 856 cm cubi, 60 km / h viteza de top, disponibil ca o torpila cu doua locuri. Masina a
fost primul disponibile, in vara lui 1922 si a fost vândut numai in una de culoare: galben lamâie. De mici, masina a fost un real succes. in 1924, el a fost prezentata ca o perioada de trei locuri. Cel de-al treilea loc a fost in spate in mijlocul de pasageri si de pus picioarele sale intre cele doua locuri fata. Aceasta versiune, cu numele de "Trèfle" (Trifoi Frunza) acumulata o mare faima. Pâna in
martie 1926, ea a ramas in productie numai cu modificari minore - circa 90000 au fost construite si un numar destul de astazi inca mai exista.
Dupa ce B12 din 1925, de B14 a fost introdus in 1927, condusa de un motor de 1538 cm cubi cu 22 cai-putere adevarat. A fost urmat de Citroen C4 in anul 1929. De asemenea, in 1929, a fost introdus de C6 - primele sase cilindru Citroen (2442 cm cubi), si in primul Citroen de a ajunge la 100 km / h.

Marci auto

Categorii articole


libertatea cuvant stiri news

Inca nu sunt imagini pentru acest articol --- Citroen

Nici un videoclip pentru --- Citroen

Inca nu sunt comentarii pentru articolul -- Citroen
Fii primul care comenteaza acest articol!

Marci auto

Istoria automobilului

Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de la distante mult mai mari. Astfel, el a construit, folosindu-si inteligenta cu care este inzestrat, diferite mijloace de transport, de la cele mai rudimentare, atingand apogeul in sec. al XIX-lea, odata cu inventia automobilului. istorie automobil. Prima constructie considerata vehicul, in sensul de constructie destinata transportului a fost targa purtata de oameni. Apoi, aceasta a evoluat, deoarece omul a ajun

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn