Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Automobile anii 1950-1959

1950 MG TD
1950 MG TD
1950 MG YA
1950 MG YA
1950 Riley RMD Drophead Coupe
1950 Riley RMD Drophead Coupe
1951 Jaguar Mk V
1951 Jaguar Mk V
1952 by Gregoire
1952 by Gregoire
1952 Ferrari 250 MM
1952 Ferrari 250 MM
1952 Ford Taunus
1952 Ford Taunus
1952 Ford Vedette
1952 Ford Vedette
1952 Hotchkiss Gregoire
1952 Hotchkiss Gregoire
1952 Renault 4CV
1952 Renault 4CV
1953 Alfa Romeo C52
1953 Alfa Romeo C52
1954 Sunbeam Alpine
1954 Sunbeam Alpine
1955 Isetta Velam
1955 Isetta Velam
1955 Mercedes Benz 300 SLR
1955 Mercedes Benz 300 SLR
1955 Mercedes Benz 300SL
1955 Mercedes Benz 300SL
1956 Jaguar XK140
1956 Jaguar XK140
1957 BMW Isetta
1957 BMW Isetta
1957 Ferrari 500 TRC
1957 Ferrari 500 TRC
1957 Gogomobil
1957 Gogomobil
1957 Viktoria
1957 Viktoria
1958 Auto Union 1000 SP
1958 Auto Union 1000 SP
1958 Maserati GP 250F
1958 Maserati GP 250F
1959 Alart
1959 Alart

Galerie foto


Categorii articole

Theme Forest

Istoria automobilului

Inca din cele mai vechi timpuri, omul a cautat metode prin care sa poata transporta diferite materiale sau hrana de la distante mult mai mari. Astfel, el a construit, folosindu-si inteligenta cu care este inzestrat, diferite mijloace de transport, de la cele mai rudimentare, atingand apogeul in sec. al XIX-lea, odata cu inventia automobilului. istorie automobil. Prima constructie considerata vehicul, in sensul de constructie destinata transportului a fost targa purtata de oameni. Apoi, aceasta a evoluat, deoarece omul a ajun

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn