Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Automobile anii 1910-1919

1910 Pilain 4D
1910 Pilain 4D
1910 Pilain 4D
1910 Pilain 4D
1911 Adler
1911 Adler
1912 Hispano Suiza Alphonse XIII
1912 Hispano Suiza Alphonse XIII
1912 Lancia Epsilon
1912 Lancia Epsilon
1912 Rolls Royce Silver Ghost
1912 Rolls Royce Silver Ghost
1913 Clement Bayard 4M
1913 Clement Bayard 4M
1913 Le Zebra Type A
1913 Le Zebra Type A
1913 Peugeot BB
1913 Peugeot BB
1914 MAF F5
1914 MAF F5
1914 Philos A4M-1
1914 Philos A4M-1
1918 Benz
1918 Benz
1919 Citroen
1919 Citroen

Galerie foto


Categorii articole

Theme Forest

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au