Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Automobile anii 1900-1909

1901 Amedee Bollee
1901 Amedee Bollee
1901 Panhard et Levassor B2
1901 Panhard et Levassor B2
1902 Baker Electric
1902 Baker Electric
1902 Cadillac Model A
1902 Cadillac Model A
1902 DeDion Bouton Type J
1902 DeDion Bouton Type J
1902 Oldsmobile Curved Dash
1902 Oldsmobile Curved Dash
1902 Serpollet Type A
1902 Serpollet Type A
1902 Serpollet Type H
1902 Serpollet Type H
1903 Renault NC
1903 Renault NC
1903 Serpollet
1903 Serpollet
1904 Dufaux 100-120 PS
1904 Dufaux 100-120 PS
1904 Franklin Model
1904 Franklin Model
1904 Mathis Type Hermes
1904 Mathis Type Hermes
1905 Peugeot
1905 Peugeot
1906 Mercedes 37-70
1906 Mercedes 37-70
1906 Sage
1906 Sage
1907 Darracq SS 20-28
1907 Darracq SS 20-28
1908 Isotta-Fraschini Tipo
1908 Isotta-Fraschini Tipo
1908 Sizaire Naudin
1908 Sizaire Naudin
1909 Opel
1909 Opel
1909 Stanley Steamer Model E2
1909 Stanley Steamer Model E2
1909 Thomas Flyer Model L
1909 Thomas Flyer Model L

Galerie foto


Categorii articole

Theme Forest

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet