Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

BMW 328 roadster

Da 8 Vizualizari: 15273
bmw 328 roadster

Voga masinilor sport decapotabile din anii 1930 a consemnat in istoria automobilului modelele de referinta.Multe marci propuneau pe atunci roadstere mai mult sau mai ptuin performante, dar cu un aspect seducator.Chiar daca evolutia tehnicii si-a spus intre timp cuvantul, in fond lucrurile par sa nu se fi schimbat prea mult de atunci si pana in prezent.Mecedes oferea un roadster 540K de un lix orbitor, in timp ce BMW cocepuse un 328 dedicat suta la suta sportului. Avantul economic al Europei din perioada interbelica a insemnat si o dezvoltare a tehnologiei si industriei fara precedent. Orasele primei jumatati a secolului XX erau luminoase si pline de viata, iar numarul automobilelor ce rulau

vezi articol
Meniu


Concept cars and specials
car

Categorii articole
  • Stiri auto (444)
  • Automobile istorice (9)
  • Istorie marci (83)
  • Evenimente (398)
  • Personalitati (10)
  • Curiozitati (94)
  • Diverse (7)

Jaguar SS 100

jaguar | 0 Comentarii
2010-10-01 | 15791 Vizualizari

Fostul suveran al Romaniei,Regele Mihai, a avut si pasiuni mai putin cunoscute. Automobilist, mecanic, si pilot profesionist, Regele Mihai detine o colectie foarte valoroasa de masini istorice din car

vezi articol

BMW Isetta

bmw, isetta | 0 Comentarii
2010-10-07 | 16907 Vizualizari

Automobilele pot deveni celebre nu numai pentru performante de exceptie, lux sau raritate. Pretul redus, spatiul interior confortabil si o cifra de productie cat mai mare sunt atribute la fel de impor

vezi articol

Austin Healey 100 4 BN1

austin | 0 Comentarii
2010-05-12 | 12837 Vizualizari

Austin Healey 100/4 BN1 Cand o persoana obtine la 16 ani brevetul de pilot de la Royal Air Force, cu siguranta ca existenta sa va fi, in continuare , spectaculoasa. Donald Healey, unul dintre acei eng

vezi articol

PORSCHE 911-un mit

porsche | 1 Comentarii
2010-12-08 | 19044 Vizualizari

Anduranta si nerv, eleganta si lux cotidian, definitia fiind valabila de-a lungul intregii revolutii a acestui model.  Clasicul 911 a trecut de pragul celor patru decenii si, mai dinamic ca nicio

vezi articol

Ferrari Testarossa

ferrari | 1 Comentarii
2011-02-02 | 14964 Vizualizari

Nici o masina sport de lux nu avut atatea succese sportive si comerciale ca Ferrari Testarossa. In 38 de ani Testarosa a castigat de mai multe ori cursa de 24h de la Le Mans si a fost vanduta, incepan

vezi articol

Cadillacul lui Draculla

cadillac | 0 Comentarii
2010-11-05 | 17003 Vizualizari

Ce cauta la Madrid un vechi Cadillac de protocol cu numar de inmatriculare romanesc? Acest Cadillac Fleetwood din 1947, apartinand seriei 75, cu ampatament marit, dispare in secret intr-un cimitir de

vezi articol

Aston Martin DB6/DB7

aston martin | 0 Comentarii
2011-04-02 | 13355 Vizualizari

In anul 1946, intr-o Mare Britanie greu incercata de razboi, oamenii de afaceri se straduiau sa repuna pe picioare economia tarii. Firme mai mult sau mai putin cunoscute treceau prin dificultati major

vezi articol

BMW 328 roadster

bmw, roadster, 328 | 1 Comentarii
2010-05-06 | 15273 Vizualizari

Voga masinilor sport decapotabile din anii 1930 a consemnat in istoria automobilului modelele de referinta.Multe marci propuneau pe atunci roadstere mai mult sau mai ptuin performante, dar cu un aspec

vezi articol

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn

Primele automobile fabricate in Romania

Istoria automobilului romanesc nu are, din pacate, prea multe file.Majoritatea romanilor considera Dacia ca fiind primul automobil fabricat in Romania. Unii stiu ca la sfarsitul anilor 1930 au fost asamblate in Bucuresti automobile Ford.Putini stiu insa ca in urma cu aproape 90 de ani, in 1908 lua fiinta la Arad fabrica de automobile MARTA. Din multitudinea de firme auto aparute in Europa Centrala, inaintea Primului Razboi Mondial, doar cateva au mai rezistat pana in zilele noastre:Steyr, Austro-Daimler, Puch, Raba, Pra