Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

BMW Isetta

Da 8 Vizualizari: 15898
bmw isetta

Automobilele pot deveni celebre nu numai pentru performante de exceptie, lux sau raritate. Pretul redus, spatiul interior confortabil si o cifra de productie cat mai mare sunt atribute la fel de importante, datorita carora o masina poate intra in istorie... Au trecut 55 de ani de la prezentarea "bilutei pe roti" BMW Isetta. Suficient timp pentru ca oricare automobil de mare serie produs pe atunci sa fie uitat. Nu este cazul Isettei, al carei concept a ramas cat de poate de actual, remarcabil prin aspectul sau practic. Privit acum, in 2010, acest "purice auto" atrage inevitabil simpatia oricarui. Un astfel de vehicul arata dragut, este ieftin, merge si se descurca bine in oras. Venind mai apr

vezi articol
Meniu


Concept cars and specials
car

Categorii articole
  • Stiri auto (444)
  • Automobile istorice (9)
  • Istorie marci (83)
  • Evenimente (396)
  • Personalitati (10)
  • Curiozitati (94)
  • Diverse (7)

Ford Mustang

ford, mustang, shelby | 0 Comentarii
2010-10-08 | 23986 Vizualizari

In anii 60 era inca greu de intrevazut schimbarea care va veni in caracterul masinilor americane. Marile limuzine cromate sclipeau orbitor si defilau maiestuos prin fata admiratorilor. Totusi, un om c

vezi articol

Jaguar SS 100

jaguar | 0 Comentarii
2010-10-01 | 15244 Vizualizari

Fostul suveran al Romaniei,Regele Mihai, a avut si pasiuni mai putin cunoscute. Automobilist, mecanic, si pilot profesionist, Regele Mihai detine o colectie foarte valoroasa de masini istorice din car

vezi articol

PORSCHE 911 un mit de patru decenii

porsche | 0 Comentarii
2010-12-08 | 18440 Vizualizari

Anduranta si nerv, eleganta si lux cotidian, definitia fiind valabila de-a lungul intregii revolutii a acestui model.  Clasicul 911 a trecut de pragul celor patru decenii si, mai dinamic ca nicio

vezi articol

Ferrari Testarossa

ferrari | 1 Comentarii
2011-02-02 | 14398 Vizualizari

Nici o masina sport de lux nu avut atatea succese sportive si comerciale ca Ferrari Testarossa. In 38 de ani Testarosa a castigat de mai multe ori cursa de 24h de la Le Mans si a fost vanduta, incepan

vezi articol

BMW 328 roadster

bmw, roadster, 328 | 1 Comentarii
2010-05-06 | 14671 Vizualizari

Voga masinilor sport decapotabile din anii 1930 a consemnat in istoria automobilului modelele de referinta.Multe marci propuneau pe atunci roadstere mai mult sau mai ptuin performante, dar cu un aspec

vezi articol

BMW Isetta

bmw, isetta | 0 Comentarii
2010-10-07 | 15898 Vizualizari

Automobilele pot deveni celebre nu numai pentru performante de exceptie, lux sau raritate. Pretul redus, spatiul interior confortabil si o cifra de productie cat mai mare sunt atribute la fel de impor

vezi articol

Austin Healey 100 4 BN1

austin | 0 Comentarii
2010-05-12 | 12314 Vizualizari

Austin Healey 100/4 BN1 Cand o persoana obtine la 16 ani brevetul de pilot de la Royal Air Force, cu siguranta ca existenta sa va fi, in continuare , spectaculoasa. Donald Healey, unul dintre acei eng

vezi articol

Cadillacul lui Draculla

cadillac | 0 Comentarii
2010-11-05 | 16340 Vizualizari

Ce cauta la Madrid un vechi Cadillac de protocol cu numar de inmatriculare romanesc? Acest Cadillac Fleetwood din 1947, apartinand seriei 75, cu ampatament marit, dispare in secret intr-un cimitir de

vezi articol

Primele automobile fabricate in Romania

Istoria automobilului romanesc nu are, din pacate, prea multe file.Majoritatea romanilor considera Dacia ca fiind primul automobil fabricat in Romania. Unii stiu ca la sfarsitul anilor 1930 au fost asamblate in Bucuresti automobile Ford.Putini stiu insa ca in urma cu aproape 90 de ani, in 1908 lua fiinta la Arad fabrica de automobile MARTA. Din multitudinea de firme auto aparute in Europa Centrala, inaintea Primului Razboi Mondial, doar cateva au mai rezistat pana in zilele noastre:Steyr, Austro-Daimler, Puch, Raba, Pra

Istoria curselor auto DRAG NASCAR

Este un fapt acceptat de catre istoricii curselor cu masini cum ca NHRA (Asociatia nationala a HotRod-urilor) si NASCAR impart aceeasi radacini in Statele unite, datand de la inceputul anilor 1930, desi a devenit sport legitim la scurt timp dupa razboi. Incluzand implicarea primilor hotrod-eri si masinilor de curse in contrabanda cu alcool, folosind profiturile obtinute din piata neagra a alcoolului pentru a cumpara masini noi si a le face sa mearga mai repede pe distante scurte. Practic, competitiile intre ei au