Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

PORSCHE 911 un mit de patru decenii

0 08 decembrie 2010
Da 8 Vizualizari: 18003
porsche 911

Anduranta si nerv, eleganta si lux cotidian, definitia fiind valabila de-a lungul intregii revolutii a acestui model.  Clasicul 911 a trecut de pragul celor patru decenii si, mai dinamic ca niciodata, continua sa se bucure si acum de o cerere in continua crestere. A ramas el acelasi 911? Porsche 911 este un caz unic in istoria automobilului. Nascut in 1963, avand o varsta respectabila, el trebuia sa fie deja acoperit de praf in salile muzeelor de specialitate. Inactivitatea n-a caracterizat insa stilul constructorului de la Stuttgart care, mereu atent la concurenta, a evoluat mereu. Arhivele au retinut faptul ca Porsche 911 s-a nascut sub apelativul 901 (septembrie 1963), ca o vedeta a

vezi articol
Meniu


Concept cars and specials
car

Categorii articole
  • Stiri auto (444)
  • Automobile istorice (9)
  • Istorie marci (83)
  • Evenimente (396)
  • Personalitati (10)
  • Curiozitati (94)
  • Diverse (7)

Ferrari Testarossa

ferrari | 1 Comentarii
2011-02-02 | 14002 Vizualizari

Nici o masina sport de lux nu avut atatea succese sportive si comerciale ca Ferrari Testarossa. In 38 de ani Testarosa a castigat de mai multe ori cursa de 24h de la Le Mans si a fost vanduta, incepan

vezi articol

BMW Isetta

bmw, isetta | 0 Comentarii
2010-10-07 | 15414 Vizualizari

Automobilele pot deveni celebre nu numai pentru performante de exceptie, lux sau raritate. Pretul redus, spatiul interior confortabil si o cifra de productie cat mai mare sunt atribute la fel de impor

vezi articol

BMW 328 roadster

bmw, roadster, 328 | 1 Comentarii
2010-05-06 | 14264 Vizualizari

Voga masinilor sport decapotabile din anii 1930 a consemnat in istoria automobilului modelele de referinta.Multe marci propuneau pe atunci roadstere mai mult sau mai ptuin performante, dar cu un aspec

vezi articol

Jaguar SS 100

jaguar | 0 Comentarii
2010-10-01 | 14798 Vizualizari

Fostul suveran al Romaniei,Regele Mihai, a avut si pasiuni mai putin cunoscute. Automobilist, mecanic, si pilot profesionist, Regele Mihai detine o colectie foarte valoroasa de masini istorice din car

vezi articol

Cadillacul lui Draculla

cadillac | 0 Comentarii
2010-11-05 | 15886 Vizualizari

Ce cauta la Madrid un vechi Cadillac de protocol cu numar de inmatriculare romanesc? Acest Cadillac Fleetwood din 1947, apartinand seriei 75, cu ampatament marit, dispare in secret intr-un cimitir de

vezi articol

Ford Mustang

ford, mustang, shelby | 0 Comentarii
2010-10-08 | 23599 Vizualizari

In anii 60 era inca greu de intrevazut schimbarea care va veni in caracterul masinilor americane. Marile limuzine cromate sclipeau orbitor si defilau maiestuos prin fata admiratorilor. Totusi, un om c

vezi articol

PORSCHE 911 un mit de patru decenii

porsche | 0 Comentarii
2010-12-08 | 18003 Vizualizari

Anduranta si nerv, eleganta si lux cotidian, definitia fiind valabila de-a lungul intregii revolutii a acestui model.  Clasicul 911 a trecut de pragul celor patru decenii si, mai dinamic ca nicio

vezi articol

Austin Healey 100 4 BN1

austin | 0 Comentarii
2010-05-12 | 11924 Vizualizari

Austin Healey 100/4 BN1 Cand o persoana obtine la 16 ani brevetul de pilot de la Royal Air Force, cu siguranta ca existenta sa va fi, in continuare , spectaculoasa. Donald Healey, unul dintre acei eng

vezi articol

Inceputurile liniilor de asamblare auto

Inceputurile liniei de asamblare. Pe la inceputurile anilor 1900, masinile pe benzina au inceput sa depaseasca in vanzari celelalte autoturisme. Piata pentru automobile economice crestea si nevoia pentru productia industriala isi facea simtita prezenta. Primi fabricanti de autoturisme a fost Franta : Panhard & Levassor (1889) si peugeot ( 1891). Prin fabricanti de autovehicule ne referim la constructori ai intregului vehicul pentru vanzare si nu doar la inventatorii motoarelor ce au experimentat doar pent

Motorul Diesel

Motorul Diesel este un motor cu combustie interna, mai exact este un motor cu aprindere prin compresie, in care combustibilul se detoneaza doar prin temperatura ridicata creata de comprimarea amestecului aer-carburant, şi nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, aşa cum ar fi bujia in cazul motorului pe benzina. Motorul opereaza utilizand ciclul Diesel. Numele motorului a fost dat dupa inginerul german Rudolf Diesel la sugestia sotiei sale Martha Diesel, care in 1895 il sfatuieşte cu: Nenn